Akvarister i Dalane, Rogaland?

Ja, er det noen der ute? Jeg er på flyttefot og lurer på om det er andre med akvariehobbyen i området. Jeg vet at det er akvarieklubb lenger nord i fylket (Jæren), men lurer på om det er noen her i sør...!

Okei, ser dårlig ut. Neste spørsmål: akvariebutikker!

Hvilke er å anbefale? Jeg har fått med meg butikken på Braut, det er vel en drøy time for meg å kjøre dit. Er det noen som vet om de tar inn spesiell fisk på forespørsel? Tenker da på om de tar imot bestillinger mot forhåndsbetaling, eller noe sånn.

Er det andre butikker jeg bør få med meg?

Har vært innom den på M44 og den skal jeg styre unna, så ikke bra ut! Har med hjelp av gule sider funnet ut at det skal være en dyrebutikk i Egersund, er det noen som kjenner til den?

Takker for alle svar :o)
Var jeg deg hadde jeg tatt turen helt til Stavanger og til Dyrego på Kilden kjøpesenter, super butikk
Jeg drar frem denne igjen jeg. Kanskje det har kommet noen nye på forumet siden sist!

Noen akvarister sør for Jæren her? Eller over i Vest Agder?
jeg er fra Mandal
Er Fra Mandal.. Dvs Valand, Midt mellom Søgne og Mandal..
Ikke helt enig
jeg er ikke enig med m44..
Har du vært å sett der inne i den siste tiden??
Akvariene er alltid guldende rene, men det kommer nok av at hun som driver den nå er veldig interessert i ciklider...

Syntes du skal ta deg en tur og sjekke..
Tigeruz
jeg er ikke enig med m44.. Har du vært å sett der inne i den siste tiden?? Akvariene er alltid guldende rene, men det kommer nok av at hun som driver den nå er veldig interessert i ciklider... Syntes du skal ta deg en tur og sjekke.. :)

Har ikke vært der siste året, nei. Skal ta en tur neste gang jeg er på m44
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap