Azoo lamper, lysrør?

Hei. Jeg har noen Azoo armaturer som benytter spesielle lysrør. De er doble og har tre kontaktplugger. Da den lokale forhandleren takker for seg lurer jeg på om noen vet om evt forretninger som forhandler azoo?
Står det på sokkelen noe tekst\ tall? Kan ikke si at det går noe lys opp for meg når du sier 3 pinner, i forhold til de G-variantene jeg kjenner til (G= sokkeltype).
Ta evt ett bilde, om mulig, av røret, slik at det er lettere å se fassongen.

Hvor mange W er disse kompaktrørene på, forresten?
Hei og takk for svar. De er 36 watt og merket 'D10'. Når jeg ser etter så har de 4 plugger. PÅ forhånd tak for mer info
og

mener jeg har Interpret kompaktrør og kontrollere.
ørretfiskeren
Hei og takk for svar. De er 36 watt og merket 'D10'. Når jeg ser etter så har de 4 plugger. PÅ forhånd tak for mer info


De har sånne på Expert Thormodsen i Østervåg i Stavanger, men jeg vet ikke om fargetemperatur og slikt egner seg for akvarium. Det er kanskje verdt å ta turen innom
4 pinner hørtes mer kjent ut, ja :p Sokkeltypen kalles forresten for 2G11.

Osram leverer en rekke slike rør, i din styrke. Disse kan skaffes i følgende farger\ ra-koder:
827, 830, 835, 840 (flere undergrupper), 860 og 865, i tillegg til
930, 940 og 954.

En samarbeidsvillig lampebutikk skulle kunne skaffe disse. Det er sikkert mulig å bestille slikt via en eller annen nettbutikk også, om det viser seg å være vanskelig lokalt
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap