Storauksjon Bergen Akvarieklubb 21. april

Bergen Akvarieklubb vil lørdag 21. april holde storauksjon. Auksjonen vil bli avholdt på Akvariet i Bergen. Mer info finner dere på BAK sine hjemmesider: http://www.bergenak.org/.

Alle er velkommen!
Spørsmål
Betaler man inngangspenger til akvariet for å komme inn på auksjonen? Eller er det gratis?
Er ikke helt sikker på hva som ble sagt, men jeg mener vi betaler oss inn på akvariet som vanlig (det er jo midt i åpningstiden), evt kunne vi få litt rabatt?
Spiller ballen over til noen som vet mer....
Gleder meg!
Ja, det hadde vært gøy å gå...
Men hvis man må betale full pris for inngang, så er det vel kanskje noen som vegrer seg....
Vi regner med at det kommer en liten gjeng fra Haugesund også.
Håpet er å kunne få en omvisning og slikt på akvariet, når det ikke er auksjon!

Denne tråden kan vel benyttes til å legge ut info om hva man tar med også?

Mikkel
Hva tar du med til auksjonen?
Håper det er ok å spørre her: Hva tar du med til auksjonen?
Jeg har planer om å ta med noe røtter, mulig en diger en om det er interesse for det.
Mulig noe cory, må bare bestemme meg helt først.
Aggi
Betaler man inngangspenger til akvariet for å komme inn på auksjonen? Eller er det gratis?

Det som ble sagt på forrige møte (av driftsjef ved akvariet) var at de skulle prøve å gi alle som skulle på aksjonen ca 50% rabatt, men de var ikke helt sikker på hvordan de skulle ordne det rent praktisk...
(Med tanke på å vite hvem som skulle på akusjon og hvem som bare er "vanlige" besøkende)

Mvh Sondre.
Ja, det blir å telle kroner og øre, da... Fikk tips om at det ofte blir solgt billig fisk på slike auksjoner, men for meg som ikke har råd til å bruke så mye penger, så vil nok vinninga gå opp i spinninga hvis vi må betale oss inn... Har man råd til å bruke noen lapper, så vil det kanskje lønne seg likevel?

Sier det ikke for å være kjip... Men når man ikke har penger, så må man snu på krona hver gang noe skal kjøpes inn

Får se hvordan min økonomiske status er den dagen
Har veldig lyst å komme.
Er det noen som skal ta med noen spennende planter? Om noen har noe spesiell mose å selge, så hade det vert flott

Jeg skal reise på denne auksjonen hvis alt går i orden, og håper på å skaffe meg noe fisk til et par akvarium som har litt få innbyggere.

Hadde vert litt morro å høre hva folk skal ta med.
Tar nok bare med ugresset mitt... Og noe javamose, men det er vel ikke særlig spesielt. Noen som tar med Malawi??
Det vil mest sansynlig koste 50,- kroner å komme inn på akvariet for de som skal på auksjonen. Dette er ikke mye når du i tillegg får med deg omvisning bak kulissene + alle de andre attraksjonene på akvariet. Spesielt ikke når erfaring tilsier at det meste av fisk vil bli solgt til mindre enn halv pris av butikkpris.

Jeg skal legge ut ei liste over det som kommer til auksjonen etter hvert. Ta gjerne kontakt dersom du skal selge, eller legg ut liste her på forumet.

Mvh

Ingunn
Må man være medlem i bergen akvarieklubb for å komme?
Hvordan gjør man det med ting man vil selge?
Har aldri vert med på noe sånt før...
Auksjonen er åpen for alle, du må ikke være medlem. Objekter som du vil selge leverer du inn mellom kl 10 og 12.

Det står mer på [URL=null]www.bergenak.org[/URL]
ok takk for svar kommer ikke inn på siden til akvarieklubben. Kommer nok på auksjonen
Tar ihvertfall med meg denne karen her,en fargeklatt i et Malawikar
Aulonocara orange "red flush"
Beklager alle mine teite spørsmål, men jeg har aldri vært med på noe sånt som dette (fiskeauksjon, altså)

Vil det bli opplyst om vann, og miljøkrav ved auksjonen?
Jeg kjenner jo ikke till alle fiskene (kunne ønske jeg bare kunne ta fiskebasen med meg under armen.. he he).
-Og jeg er sikkert ikke den eneste
Det kan jo hende jeg forelsker meg hodestups i noen (fisker) som jeg ikke aner noen ting om ;D
Aggi
Beklager alle mine teite spørsmål, men jeg har aldri vært med på noe sånt som dette (fiskeauksjon, altså) ;) Vil det bli opplyst om vann, og miljøkrav ved auksjonen? Jeg kjenner jo ikke till alle fiskene (kunne ønske jeg bare kunne ta fiskebasen med meg under armen.. he he). -Og jeg er sikkert ikke den eneste ;) Det kan jo hende jeg forelsker meg hodestups i noen (fisker) som jeg ikke aner noen ting om ;D

Jeg tviler på at det vil bli tid til slike opplysninger..Du får aliere deg med noen som har god peiling
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap