Hvilke fisk/maller?

Inaktiv bruker
Hvilke fisker/maller er disse?
Nr 2, den orange, er en kinesisk algespiser. Den brune tør jeg ikke gjette på en gang, når vi har så mange flinke malle-eksperter her inn
Tror den brune er Gibbiceps

Og er 100% sikker på at den gule er Kinesisk algespiser

Ps: Den Kinesiske Algespiseren kan suge seg fast i andre fisken, men ikke fjern han enda, han kan være veeldig snill, for min er det og han har aldri rørt noen! Jeg sier bare dette for folk her inne kommer sikkert til å si at du må kvitte den med han med engang, men følg med han i begynnelsen
Jeg vil tro mallen er en Hypostomus plecostomus Et bilde til ville gjordt det enklere å se.

E
Inaktiv bruker
Tusen takk for hjelpen. Ja har allerede fådt høre at den kom til og ta knekken på alle de andre fiskene. Dyrebutikken fortalte meg at det var en snill liten fisk...hehe Skal følge med den ivertfall. Hvet du noe om hvor stor den blir?
Inaktiv bruker
Erlend D Bertelsen
Jeg vil tro mallen er en [I]Hypostomus plecostomus[/I] Et bilde til ville gjordt det enklere å se. E

Skal ta flere bilder av den i løpet av dagen.
Inaktiv bruker
Flere bilder
Her er flere bilder, ikke så lett å få tatt brae bilder, men håper disse er til hjelp.
Ser ut som en vanlig malle av typen Hypostomus plecostomus. Veldig, veldig vanlig i handelen hvertfall. Se på bildene denne mallen her i Fiskebasen, og sammenlign med den du har. Er det samme?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap