Hvor gjør jeg av alt yngelet ?

Har 20 sverdrageryngel som jeg egentlig ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Karet mitt er for lite til at jeg kan ha de alle.

Er det vanlig at butikker tar imot evnt. kjøper yngelet når de er store nok ?

Man får plutselig litt for mange når man har levendefødende.....

Når kan man se om sverddragere er jenter eller gutter ?

Er det ofte slik at det er hanner som ligner faren og hunner som ligner mora ? I farger og sånn mener jeg.

Du må nesten bare spørre på dyrebutikkene, de fleste tar nok i mot, men noenganger vet jeg de "ser ann" selger.
(For kvalitet på fisk feks. Er selger seriøs?)

Du kan nok ikke vente å få noe særlig for de, kanskje en plante eller litt avslag ved neste kjøp
Du kan jo spørre i butikkene i nærheten så kanskje noen tar inn når de er store nok til å selges.

Spurte i den jeg bruker, og han jeg snakka med sa de tok inn store kull, veit ikke om 20 går innunder det

Men hvis man har f.eks 60 yngel av bras kvalitet tror jeg ikke det bør være noe problem hos de fleste.

Har aldri prøvd å selge til butikk , (enda)
Enkelte dyrebutikker kjøper disk, men da gjeren i slik størrelse at de kan seges igjen ganske snart.

Ellers kan man få napp av kjøpere om man legger ut annonse på annonseforumet her, eller kanskje du har muligheten til å melde deg inn i en akvarieklubb? Akvarieklubben her er ihvertfall slik at vi har møte og auksjon en gang i mnd, der alle kan ta med seg det de har å selge. Det aller aller meste blir solgt. Levendefødende er blitt utrolig populrt igjen virker det som, de blir ihvertfall solgt!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap