- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- G.Falcatus eller Metalltannkarpe ?
G.Falcatus eller Metalltannkarpe ?
Var for en liten stund tilbake på en fiskeauksjon. Og der kjøpte jeg meg noen fisker som da gikk under navnet Metalltannkarpe.
Han som solgte de satt foran meg på auksjonen , og når jeg hadde fått fiskene og betalt for dem , snudde han seg og sa at de var veldig sjelden i handelen og at de het metalltannkarper . Han sa også at de var lette å ha, og passer med alle fisker .
Den samme mannen solgte og kjøpte mange forskjellige fisker/planter , og han virka veldig profesjonell og sånt .
Men jeg syntes da disse fiskene ligner mye mer på G.Falcatus jeg da.
Eller hva ?
Legger med bilder.
Bildene er tatt med mobil, så de er ikke noe bra. Men eneste jeg har dessverre .
Mvh Christine
Han som solgte de satt foran meg på auksjonen , og når jeg hadde fått fiskene og betalt for dem , snudde han seg og sa at de var veldig sjelden i handelen og at de het metalltannkarper . Han sa også at de var lette å ha, og passer med alle fisker .
Den samme mannen solgte og kjøpte mange forskjellige fisker/planter , og han virka veldig profesjonell og sånt .
Men jeg syntes da disse fiskene ligner mye mer på G.Falcatus jeg da.
Eller hva ?
Legger med bilder.
Bildene er tatt med mobil, så de er ikke noe bra. Men eneste jeg har dessverre .
Mvh Christine
Postet 08.04.07 kl 14:38
Postet 08.04.07 kl 15:10
Postet 08.04.07 kl 15:14
Postet 08.04.07 kl 15:28
Postet 08.04.07 kl 16:22
Postet 09.04.07 kl 06:40
Postet 12.04.07 kl 20:51