Skrivekløe til 1000!

Nå har jeg vært medlem av dette forumet i ca et halvt år...
Var innom min egen profil nettop, og der står det at jeg har 950 innlegg hittil... Hjelp! Er det noe galt med meg? Eller er det dette forumet som er så facinerende, at jeg har (nesten) sluttet å prate i telefonen, og sitter og hakker på tastaturet istedet?

Når jeg prater med folk i telefonen, og andre kan komme til å si noe om hva som har skjedd på jobben, eller med ungene, så kan jeg plutselig bryte ut noe sånt som: Vet du hva... jeg har en platyhann i puberteten, og han er tydelig forvirret. Han prøver å parre seg med ALLE fiskene....

For ikke å snakke om alle timene som blir fullstendig borte! :O

Men så har jeg da lært en hel masse her på forumet!Det skal dere ha! Dere er flinke alle sammen... Og jeg ser også at mange andre har maaange flere innlegg enn meg, så jeg er jo ikke den eneste ;P

Det eneste er at jeg skulle ønske det fantes en avvennings-pille, eller noe sånt... For jeg kunne godt ha tenkt meg å skrive noen sanger igjen... eller noe sånt...
Kjenner meg så godt igjen. Ikke finn den pillen, meld deg heller inn i en akvarieklubb. Da kan du sitte å prate om fisk i det uendelige med mennesker face to face, uten at de ser rart på deg, og begynner å se på klokken sånn litt i det skjulte :0)

Vi startet opp vår egen klubb her i Risør, så nå er vi reddet.
Synes du bare kan fortsette å skrive her som før jeg.
Det er både trivelig og morsomt å lese innleggene dine.
Avvenningspiller synes jeg slett ikke du skal ta.
Gry
Da kan du sitte å prate om fisk i det uendelige med mennesker face to face, uten at de ser rart på deg, og begynner å se på klokken sånn litt i det skjulte :0)

Hehehe, Gry... Jeg klarer sjelden å stikke meg vekk i en folkemengde, så det kan jo hende jeg får rare blikk, likevel ;P

Takk Gry og Panduro, dere bidrar jo bra dere også...

Nesten synd at ikke man har egne treff for folk på forumet Det hadde sikkert slått bra an
Men det er det jo på et vis! Ta Gol for eksempel. Der er det mange som skal, jeg og Arne også. Ellers er det jo auksjoner i øst og vest, og de fleste har sikkert en seng, eller to til låns dersom noen kommer langveis fra.
Her stabler vi folk i høyden ( i køyesenger) ;0)
Ja, det høres jo gøy ut å bli stablet ;D
Kanskje jeg kunne tilby noe tilsvarende ved storauksjonen i Bergen, men da ville jeg måtte stable folk på stuegulvet og under salongbordet ;P
Og disse stablede bør helst være glad i hverandre og i sutling fra akvarier...
Lover hvertfall at vi tar kontakt dersom vi skal til Bergen i løpet av sommeren. Arne har bodd der i 8 år, så det er snakk om at vi skal ta noen dager ferie der oppe. Da stabler vi oss inn på et hotell altså, men det hadde vært kjempe gøy å forsøkt å få til et lite treff over en (er det lov å skrive øl her tro?) brus....
Jeg får sette i gang å å brygge litt øh... brus, jeg da ...eller kaffe...
Finnes da knapt en bedre lyd å sovne til enn lyden fra surklende vann?
Hehe, høres bra ut!

Gulp, sjekket akkurat hvor mange innlegg jeg har skrevet.... er det mulig å få slettet det tallet tro... Kanskje på tide jeg får meg et liv? Arne mener det er lettere å få kontakt med meg via mail, enn ved å prate til meg når jeg er her inne på forum :0)

Hehe, han bruker nå masse tid her inne han også da, han har bare vett nok til å la være å svare på alt og ingenting. Han leser og lærer i stillhet.

Panduro
Finnes da knapt en bedre lyd å sovne til enn lyden fra surklende vann?

Det er jeg enig i.

Hadde litt problemer i går. Vi hadde treff i akvarieklubben her hos oss, og jeg hadde dratt frem et yngelkar og satt på spisestuebordet. Til det har jeg luftfilter som er drevet av , ja akkurat, luftpumpe. Da vi gikk og la oss irriterte jeg meg så grenseløst over en bil som sto og gikk på tomgang i det uendelige og åpnet vinduet for å se hvor den sto. Der ute var det helt stille.... Da kom jeg på pumpen på bordet oppe. Det bordet står på gulvet rett over soverommet vårt. Det var ikke noen særlig koselig lyd.
Surkling går vel greit for de fleste, kanskje unntaket er sengevetere? ;P
Er enig med Gry at luftpumper kan være fæle...
Jeg har en som kjører tre slanger på en gang, og det er et h*** bråk av og til... Den er plassert i en krok mellom sofaene, og jeg har seriøst vurdert å flytte det ut på kjøkkenet... Men da kan jeg ikke sitte i sofa'n og studere de vakre skapningene mine ;P
Her er også en som er enige i at luftpumper bråker.(husets herre).
Det gikk rimelig greitt å sette opp de to første akvariene med tilsammen 3 vanlige pumper.
Så satte jeg opp to yngelakvarier med en luftestein i hver, og etterhvert artemiaklekker med ennå en luftestein. Da var nok grensen nådd. Det ble nok ikke klekket artemia så veldig mange dagene. Heldigvis tok yngelen avskallet artemiaegg istedet.
Tilfeldig bekjentskap
© kjetil L
Reklame for plussmedlemskap