- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dyrego Tøcksfors
Dyrego Tøcksfors
Postet 11.04.07 kl 14:50
Altai Zoo - Arvika
Dyrego er veldig god, og som du sier, hyggelig betjening har de også fått
Men - hvis man kjører til Arvika til Altai Zoo får du akvarier som er halvparten så dyre, super hyggelig betjening som er veldig hjelpsomme Det jeg har gjort er å ringe på forhånd for å høre hva de har, og så setter de det tilside for deg hvis du forteller når du kommer Og så er Arvika en veldig koselig liten by å rusle i også...når man først har tatt turen dit. Det er ikke langt fra Kongsvinger til Arvika! Så det var mitt tips for bra, og RIMELIG, butikk i Sverige
Men - hvis man kjører til Arvika til Altai Zoo får du akvarier som er halvparten så dyre, super hyggelig betjening som er veldig hjelpsomme Det jeg har gjort er å ringe på forhånd for å høre hva de har, og så setter de det tilside for deg hvis du forteller når du kommer Og så er Arvika en veldig koselig liten by å rusle i også...når man først har tatt turen dit. Det er ikke langt fra Kongsvinger til Arvika! Så det var mitt tips for bra, og RIMELIG, butikk i Sverige
Postet 11.04.07 kl 15:33
Postet 25.04.07 kl 22:04
LinkaMå bare skryte av denne butikken. Dette er den kosligste butikken jeg har vært i. De har en ansatt som kan fisk og jeg har begynt å bare kjøpe der. Mange gode råd og hyggelig betjening gjør at jeg bare må annbefale denne bytikken på det varmeste. Selv om den ikke er i norge. Mvh Linka
Den tiden vi bodde i Askim dro vi regelmessig til Töcksfors på "Harry-tur" (Askim-Oslo = Askim-Töcksfors). Kjøtt handlet vi oftest på den lille slakter'n bak bensinstasjonen. Der jobbet det en meget hyggelig og kompetent norsk/svensk dame. Når Thon-senteret ble en realitet kastet slakter'n inn årene . Den samme dama jobber nå på Dyrego og yter like god service!
Postet 26.04.07 kl 01:39
Postet 26.04.07 kl 12:00
Hehehe...
3 år er jo en del da.... hihi... her drar jeg til sverige en gang i månden for å handle kjøtt og da er det en selvfølge å dra innom Dyrego. Den norsk/svenske dama er der enda og hu er utrolig hyggelig.
Det er mest Ståle jeg handler av. Han er utrolig hyggelig og kan fisker.
Var der idag og kjøpte 15 sorte neontetraer.
Mvh Linka
Det er mest Ståle jeg handler av. Han er utrolig hyggelig og kan fisker.
Var der idag og kjøpte 15 sorte neontetraer.
Mvh Linka
Postet 27.04.07 kl 17:38
Postet 02.08.07 kl 14:21
Postet 06.08.07 kl 00:00
Postet 06.08.07 kl 07:45
Postet 06.08.07 kl 09:00
Postet 10.09.09 kl 20:30
Postet 13.09.09 kl 11:56
Postet 09.02.14 kl 10:55
Postet 09.02.14 kl 11:45
Jarle Andre UnesHar noen telefonnummer eller hjemmeside-addresse til disse på Altai ?
Et lite søk ga dette her: Finne all info litt ned på siden her
Postet 09.02.14 kl 12:58