Over 5000 bilder i fiskebasen!

I dag ble bilde nr. 5000 lastet opp i fiskebasen på AF! Flere er på vei. Alle bildene kan ses i fiskegalleriet
Fy søren, det er bra!!
Hvordan får man opprettet nye fiskeprofiler?
Hva er prosedyren for å få opprettet en ny profil. Ønsker meg en profil for Corydoras sp. C003 (C. Decker/Deckeri) slik at jeg kan få lastet opp bilder som dette:
[External Image]
og dette:
[External Image]

Du samler inn info, og sender det til moderator- teamet

Du kan sjekke på en fiskeprofil for å se hvilken info vi er ute etter, slikt som navn på den første som katalogiserte fisken (hmm.. heter det det? Nå ble jeg usikker her hehe)
Plussmedlem
Eg må diverre arrestere deg litt, MC. :-P
Samle info, ja, men vi treng berre namnet for å registrere fisken.
Send namn og litt info om ynskte fisk til [URL=contact.cfm?to=webmaster]webmaster[/URL] så blir det vurdert om fisken skal registrerast. Ofte er det snakk om variantar av beskrevne artar som blir ynskt, og då er det betre og leggja inn info om varianten på den riktige arten. Andre gonger er det riktig å registrere den ubeskrevne arten - som i dette tilfellet med Harald sin fisk. Her er den nye profilen:
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=15810

Når ein profil er registrert - då er tida kome for å gå inn på fiskeprofilen og registrere infoen ein har samla

Pføy, Hållger!
No er eg såra og vonbroten.

Eg tenkte det var lettare om all info kom med ein gong. Eg beklagar.

:P
Plussmedlem
MC Darup
Pføy, Hållger! No er eg såra og vonbroten.

Nåh - ikkje verre enn litt sjokoladekake kan fikse, trur eg!

Eg tenkte det var lettare om all info kom med ein gong. Eg beklagar.:P

Problemet er at då må vi oppdatere all infoen sjølv, hehe :-P

Sjokoladekake fikser det meste

Du har jo rett, jeg glemte et øyeblikk at vi er litt late.
Plantebasen, her på Norges største, akvaristiske nettportal, inneholder nå over 500 plantefotos- og illustrasjoner!

Send gjerne inn flere bilder av planter til plantebasen.

Vi nærmer oss 250 akvaristiske lenker i lenkesamlingen! Det er nå mer enn 5100 bilder i fiskebasen!

AF vokser og vokser! Norges største nettportal for akvarister!

Vi har passert hele 5300 bilder i fiskegalleriet her på AF

Det er plass til mange flere bilder der!
Vi har passert hele 5400 bilder i fiskegalleriet her på AF

Det er plass til mange flere bilder der!
Vi har passert 5500 bilder i fiskegalleriet her på AF

Det er plass til mange flere bilder der!
Nå er det mer enn 5700 bilder i fiskegalleriet her på Norges største nettportal for akvaristikk, nemlig AF
Bjarne
Vi har passert hele 5300 bilder i [URLBLOCK1] her på AF :) Det er plass til mange flere bilder der! ;)
Men hvordan sender man inn bilder til fiskebaser, plantebaser o.s.v. Har spurt flere ganger og ikke fått et enda svar. hvem er det som bestemmer hvilke bilder som er verdiget en plass i basene? Kan alle sende inn slike bilder som skal inn i basene?
Gå inn i profilen til den arten du har bilde av. Der vil du finne link til "Endre info". Bak denne skal du finne muligheten til å laste opp bilde.

Bildet godkjennes/underkjennes så av en bilderedaksjon. Ønsker flertallet i bilderedaksjonen bildet med i basen så godkjennes bildet, er det flertall for at bildet ikke skal med i basen så underkjennes bildet og du får beskjed om dette.

Fikk mail nå om at mitt bilde av Trichopsis vittata er godkjent og publisert. Men det er ikke i bildene på Profilene til Trichopsis vittata, men jeg ser det på fiskegalleriet. Trykker jeg på det der, så kommer det opp at bildet er slettet.

Ble det ikke godkjent alikevell?
Ha litt tålmodighet Det kommer snart i profilen
Siden AF er norges beste akvarieportal på nettet, har vi nå fått tilatelse av Norman Behr til å bruke noen av hans bilder også.

Fra før av har vi bilder av Janne Ekström, Armbruster, Sabaj og Cummings. Store internasjonale navn som har latt AF bruke deres bilder.

Men fortsatt manglere det bilder av noen arter, og det er bare til å sende inn om dere har de.

E
Tilfeldig bekjentskap
© John André Hetland
Reklame for plussmedlemskap