Tropheus Bilder (side 8)

badat
[QUOTE=Kristian Hennig][QUOTE=Evolution]i dag har den største hunn krizaen fåt egg skal love deg der er det kjeft. noe så sinnsykt å. han som hadde de før sa at noen hadde gitt 12- 15 yngel. normale vi ligger på mellom 5 og 7 yngel pr fisk, men denne har noe så inn i det sinnsyke med egg i munn. dette blir spennedne. skal se om vi får et bilde av hu, hu har den bredeste stripen med gult i hele karet, så tror det blir sinnsykt fine unger.


Vet du om hun er parret med den hannen som var nesten helt gul?

He...he…. Blir du litt for nysgjerrig nå da Kristian. Her blir det store kull. Gratulere så mye da Erik og Vibeke! Mine er bare opptatt av å krangle om mat og å tøffe seg for hverandre. Håper de blir voksen snart. Huff!!!
Hehe takk for det Her håper vi på maaange yngel
De kommer nok de og
Ligger ved noen bilder av hunnen med egg.
Oi...dæven
Se ut som hun har en liten munnfult. Spiser hun?
nei hun spiser ikke. Ingen av de som har gått med egg i kirizakaret pleier å spise. Men hun livuaen snapper av og til i seg et flakfôr eller to
her kommer bilder av livua karet samt ei med egg jippi.
gruppen vokser nå. eller gruppene vokser.
Vibsi
her kommer bilder av livua karet samt ei med egg:-) jippi. gruppen vokser nå. eller gruppene vokser.

Fy f. de er fine de livuaene..
Kristian Hennig
[QUOTE=Vibsi]her kommer bilder av livua karet samt ei med egg:-) jippi. gruppen vokser nå. eller gruppene vokser.

Fy f. de er fine de livuaene..

Du kan spørre pent om å få kjøpe Livuaene tilbake Kristian. He..he..

Det er en kjent sak at fiskene reproduserer seg hvis de trives. Og trivsel her er tydelig på topp. Slik burde det være for alle akvarister, tid til hobbyen.
Vibsi
nei hun spiser ikke. Ingen av de som har gått med egg i kirizakaret pleier å spise. Men hun livuaen snapper av og til i seg et flakfôr eller to :)


Ja det stemmer nok at Moorii artene spiser mens de tygger men ikke de andre. Men er ikke hel sikker. Hvis hun klarer å få i seg litt mat da blir det ikke så ille både for mor og barn.
Det er helt naturlig for de at de ikke spiser. De klarer seg jo fint fordet.
De gomler heller i seg når yngelen er ute
kristian her kommer noen flere bilder til deg
De fiskene har det hvertfall godt Det er rocky bakgrunn? Syns det akvariet er veldig pent.. Har fått kjøpt meg en 720 med rock bakgrunn
nei det er ikke rocky bakgrunn. Desverre...har veldig lyst på det. Den heter aquarock. Ikke pangea rocky visst det var det du mente.
Vibsi
nei det er ikke rocky bakgrunn. Desverre...har veldig lyst på det. Den heter aquarock. Ikke pangea rocky visst det var det du mente.

ahh.. Syns det så bra ut jeg..
Ja for all del, vi er kjempe fornøyd. Skal ha en plante i karet, må bare vente til den har vokst seg stor. Husker ikke hva den heter men det er denne..
Ny bildeoppdatering
Hei alle sammen.
Jeg prøver å ta bilde med et lånt kamera. Bare sikt og trykk så blir det bra tror jeg... He...he Jeg har lang igjen når det gjelder fotografering. Det er visst noe feil med innstilling men vet ikke hva. Kommentar?
hei, kanon fint bilde det siste. noen fototriks: lyset av i det rommet du skal fotografere i, vask akvarie glasset nøye utvendig og innvendig. (men da lønner det seg å gjøre det en stund før du tar bilde,slik at rusk og rask får lagt seg igjen)
Sort papp på bakglasset gjør også susen! Da kommer fiskene mye bedre frem.

så må du kjøpe deg ett fotoapparat hehehehehe
hehe,. Fiskene så veldig bra ut.. De er veldig fine i kroppen til og være så nyimporterte! Hvike lysrør bruker du i akvariet? Ser ut som at det er mye gult i dem..
Du koser deg med diffusorer Erik?
Photoshop gjør også underværker nå forholdene er dårlige.. Jeg tipper dette bilde er litt mer relevant ifht hvordan fiskene ser ut live..
Kristian Hennig
Du koser deg med diffusorer Erik?

Forb... drit! Den slangen er ute av det karet for godt hehe...
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend Klakegg
Reklame for plussmedlemskap