Peru 07 (side 15)

Fredly
Nå har jeg sett på en del bilder og inlegg og slikt, og har noen spørsmål jeg vil få svar på hvis mulig... Hvor har dere vært? Og hvordan organiserer dere turene? Hvordan får dere emd fisken hjem? Overlever de? Tempratur? Ol. Fortell om alt slikt vær så snill:D
Du får svar på alle spørsmålene dersom du leser innleggene i denne tråden :0)
Jørn Kåsa
[QUOTE=Erlend D Bertelsen]Flere bilder Jørn De Otocinclusene ser ut som [URLBLOCK1]. E


Ligner ,men mere hvit på mine.Francisco hadde noen få for 2 år siden.
Får ikke lagt ut bilde.Sender det til deg så kan du legge det ut.

Jørn

Her er bildet.

Rio Nanay.
Pico,her leide vi canoer.
Leter etter Apistos.
Discus og Scalarefangst.

F:Terje

Jørn
Rio Nanay.
Legger ut noen flere bilder etter hvert.Gjør det etter oppfordring fra Erlend som har vert meget grei med meg.

F:T+J

Jorn
Tarapoto.
Ja da var verdagen her igjen.Legger ut noen bilder mellom klesvaskene. Heldigvis god tørk i dag.Uhyglig mye vask det blir med 2 tenåringer i huset. Lurer noen ganger på om de har rukket å ha på seg tøyet før det havner på vaska.
Ja,ja tibake til varmen.Her er et par bilder til fra Rio Hualaga.

F:T+J

Jørn
Tarapoto.
Vet ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen når du drar hånden forsiktig under en stokk og plutselig kjenner ei malle under handa.Da gjelder det å ikke dra til seg handa.......borte.Eller løfte opp en stokkbeta,ser det er en hule i stokken...og der,der er det en hule hvor en kjempe stor Ancistrus han ligger på 100 store egg.DET er et utrolig syn.Det er da du uler på de andre.

F:T+J

Jørn
Nanay Mat.
Rundt bålet.
Pen matfisk.(Enkelte kjenninger her)
Samme som ifjor.Henriks favoritt.

F:Terje

Jørn
Fant noen (5) små Banjomaller som Francisco trodde var nye.Jeg har alle 5 og skal prøve å få tatt bilde av de.

Jørn
Bor de oppe i trærne?! Fy søren, tenk å få den tua der i hode da.
Rio Hualaga.
Fanget noen Grenmaller der som jeg likte godt.Erlend har du noe navn på de?
Hadde 3 men gjorde et veddemål med frøken Siljan.Klarer du å fange en med hendene er den din.Nå har jeg 2.

F:T + J

Jørn
Jørn Kåsa
Hadde 3 men gjorde et veddemål med frøken Siljan.Klarer du å fange en med hendene er den din.Nå har jeg 2.


Hehe Enkel og grei forklaring

De maurene er det noe a la "krigermaur", eller er de ikke så aggressive?
Utrolig flott ryggfinne på dem.
Jeg likte svært godt banjomalla du viste frem.
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap