Peru 07 (side 19)

Drar til Peru igjen 12/1-08.

Noen som vet hvordan vannføringa er i Madre de Dios på det tidspunktet?

Jørn
Hei

Ser ut til å være omtrent på sitt høyeste eller litt på vei ned.
Sjekk her.
Ny tråd ?
Jørn

På tide med en "Peru 08" tråd ? Er nysgjerrig på hvor og hva du skal .....

Finn-Erik
Peru 12-30/1-08.
FEW
Jørn På tide med en "Peru 08" tråd ? Er nysgjerrig på hvor og hva du skal ..... Finn-Erik


Muligens en tur til Madre de Dios.Ellers blir det mye å gjøre de siste forbredelser til guida turer til høsten.
Tenkte jeg bare kunne fortsette denne tråden.
Gleder meg til å se det nye annleget til Francisco oppe å går.

Jørn
Når skal du egentlig på ny tur?
se overskriften på forige innleg.
Storkaret.
Gjett om det skal Nanay Discus oppi her?

Foto:Terje
Det nye annlegget til Francisco begynner å bli ferdig(litt forsinket).Det skal stå ferdig innflyttet når jeg kommer.Dette gleder jeg meg veldig til.

Jørn

Peller Ancistrusyngel.
Bekkens utløp i Rio Itaya.
Veien til Nauta+Storkaret
Har desverre en liten lekasje øverst/over glasset i cilicon.Prøver å ordne det etter Jul.

Jørn

F:R+H fra copeinadammen.
Iquitos.
Utsikt fra hotellet.Som dere ser er det nesten utelukkende bøljeblikktak.
Det elektriske er en historie for seg,men det funker.

Jørn

F:Ronny
Peru 08.
3 dager igjen.Gleder meg stort til å komme i høyvannsesongen. Snakket med Francisco i går vannet har alt steget 5 meter.
Han hadde fått inn noe spennende,men ville ikke si hva.???????
Jeg er tilbake natt til 30/1.Så dere får vite det da.Jeg håper på å ha med en del snaks på Storauksjon 3/2.Håper også på å få gjort de siste forbredelser for høstens turer.
Ha en flott tur Jørn!

Finner du noen C.hastatus svømmende rundt i ei elv der nede, sier ikke jeg nei takk til noen.
Elin Pedersen
Ha en flott tur Jørn! Finner du noen C.hastatus svømmende rundt i ei elv der nede, sier ikke jeg nei takk til noen.


Skal ha øyne åpne
Jeg er sannsynligvis i feil elv, og trolig feil land, men skulle det svømme forbi noen corydoras narcissus, så er de meget ønsket i 2. etasje i et hus i Askim.
Peru 08.
Håper å få til en tur til Madre de Dios.
F1:Typisk Scalare/Diskusbiotop.
F2:Klesvask med et smil.
F3:Nytt tak ligger klart i hovedgata i Pico.
Ønsker deg en strålende tur, Jørn! Håper dette blir minst like minneverdig som de foregående turene dine!
Elin Pedersen
Ha en flott tur Jørn! Finner du noen C.hastatus svømmende rundt i ei elv der nede, sier ikke jeg nei takk til noen.


Så vit jeg vet svømmer de rundt i Rio Guapore i Brasil.Jeg drar til Peru.

Jørn
Dyrehagen
Jeg er sannsynligvis i feil elv, og trolig feil land, men skulle det svømme forbi noen corydoras narcissus, så er de meget ønsket i 2. etasje i et hus i Askim.


De svømmer stadig forbi.

Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap