Peru 07 (side 24)

Asbjørn Stormo
Den utgiftsposten er jeg med på å dele, er klar til å reise jeg Asbjørn


Da trur jeg vi tar med noe wasa og kaviar/sjokade som de mer fornuftige gjor Asbjorn.ELLER?

Jorn

Faar ikke lagt ut bilder(tok bilde av sekreteren som bevis)
Hvorfor skal man bestandig være så fornuftig ?
Ps. Har bestillt tid hos legen må jo være vaksinert både i hue og r...... for å ta en liten fisketur
Peru 08.
Kl er 5 om morgnen.Akurat tilbake fra discus fiske.Var paa Nanay i hele gaar og i natt.Nattfiske er goy.Nanay var blitt mye storre og store omraader med jungel laa under vann.

JEG HAR FANGET MINE FORSTE DISCUS.

Skal prove aa laste opp noen bilder i morgen.Tok ikke mange for jeg var stort sett i vannet.

Natta Jorn
nettop kommet tilbake til akvariehobbyen etter et delvis avbrekk.

jeg har bare ett spm jørn hvor mye koster en sånn tur sånn ca i fly og opphold+guider?

jeg vil err... SKAL på sånn tur å hente mine egen fisker


Jeg spurte om det samma, og han snakka om 30 000 ca..
Fredly
Jeg spurte om det samma, og han snakka om 30 000 ca..


hehe takker. har lest mye av inleggene men ikke fått med meg all ser jeg

jeg har gratis husrom hvor lenge jeg vil i nord thailand på grensa mot laos. det må da være noe fint å fange der og
Veldig lite fisker av interesse i asia-ihvertfall for oss som "lever og ånder"for sør amerikanske fiske typer.
Enig med Ken.
Her går det nok mest i Amerika/sør amerika.

Er stadig i Miami(vært der 4 ganger), og fant ut at det er noen fisker i florida også.
Kanskje jeg tar med noe spennende neste gang jeg er der???
Ken Myrseth
Veldig lite fisker av interesse i asia-ihvertfall for oss som "lever og ånder"for sør amerikanske fiske typer.


vil nok heller til sør amerika selv men med tanke på budsjettet mitt så kan nok en tur til thailand være mest reelt å få til for tiden

men en dag skal jeg til amazonas deltaet elv og. jeg er ihuga reptilfreak og. skal ha sett/fanget en grønn anakona får jeg dør
Lasiancistrus

Jeg tror denne fisken er Lasiancistrus heteracanthus . Så ikke det innlegget før i går. Tar du med noen av de hjem eller? Spennende fisk som allt for skjeldent sees i handelen.

[External Image]

[External Image]

E
Peru 08.
[QUOTE=Erlend D Bertelsen]
Jeg tror denne fisken er Lasiancistrus heteracanthus . Så ikke det innlegget før i går. Tar du med noen av de hjem eller? Spennende fisk som allt for skjeldent sees i handelen.

E

Takk for svar,faar se hva det er plass til.

Jorn

Peru 08.
Tilbake fra en tur til Itaya.Sov bare et par timer saa vi slutta tidlig i dag.
Fikk fire Pekoltia og en jevel som tok med litt av fingren min.
Roy L,du maa jo vere SMS tilhenger for aa holde saan fisk.Skal tan med hjem for aa pinen sagte for jeg grillern.
Bilde fra akvariet jeg leier hos Stingray.

Jorn
Corydoras
Hei Jørn.
Hvor blir det av alle de spennende corydorasene som du skulle bringe hjem?
Peru 08.
Litt fra i gaar.Det var stort aa kjore innover i jungelen,plutselig aapnet det seg for en innsjo tversover inn i jungelen igjen langs noe som lignet en kanal til en ny innsjo.Her fisket vi lenge for det komm Discus i garnet,men da var det til hjengjeld en som hylte hoyt.Det oyeblikket var fantastisk,ubeskrivelig, etterlenktet,lykelig,vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.Kansje som forste gangen jeg..............ja dere sjoner.Tok desverre lite bilder og de ble daarlige.
Svarte skyer og regnever.Sproyta virker ikke lenger saa hvis dere leser om masiv forurensning i Amazonas saa vet dere aarsaken.
Naa maa jeg sove

Sees Jorn

PSe kommer ikke paa auksjon.
Peru 08.
Den andre "kanalen".Det blir desverre veldig mort med en gang det begynner aa regne.

Jorn
Peru 08.
Okay,kansje noen vil se bilde av fisken.

Jorn
Jørn Kåsa
Okay,kansje noen vil se bilde av fisken. Jorn


FY F... Din Heldiggris... Misunner deg..
Fang noen til meg:P
kor mange diskus fanget du???
Hei jørn
Tar du med fisk på bestillingen???Har malledillaHva blir prisen på fisker du tar med deg da? Feks:L-204???Har du en liste over maller du eventuelt skal selge når du er hjemme?Håper du finner det du er på jakt etter der nede..knalltråd dette og skulle gjerne dratt på dagen om økoen hadde tillat det... Mvh Frank
Tilfeldig bekjentskap
© Morgan Nielsen
Reklame for plussmedlemskap