Peru 07 (side 25)

Knarfen
Tar du med fisk på bestillingen???Har malledilla:-)Hva blir prisen på fisker du tar med deg da? Feks:L-204???Har du en liste over maller du eventuelt skal selge når du er hjemme?Håper du finner det du er på jakt etter der nede..knalltråd dette og skulle gjerne dratt på dagen om økoen hadde tillat det... Mvh Frank


Ring meg 30/1 92017677
Jorn
Steffen_93
hvor skal du i morgen???


TEXAS YELLOW ROSE
Plussmedlem
"There's a yellow rose in Texas, that I am going to see,
Nobody else could miss her, not half as much as me.
...And the yellow rose of Texas shall be mine forevermore. "

Men jeg antar at det ikke er Texas US du snakker om...Det er vel kanskje en...restaurant
Peru 08.
Helge Waldeland
Hei Jørn. Hvor blir det av alle de spennende corydorasene som du skulle bringe hjem?


Det lurer jammen jeg paa ogsaa????????????

Jorn
Peru 08.
Kjeder meg litt paa kveldstid naar jeg er aleine,men det har dere vel sjont av alle innlegga.
Vel,her er iverfall noen vannplanter.

Jorn
Peru 08.
I hoyvannsesongen maa baaten tas opp og ned for ver gang.Litt tongvint, men har ikke noe valg.
Her ser dere ekvipasjen.En Toyota fra 19hundre og den tid.
Santa Clara hvor vi satte baaten ut i Nanay.
En liten tilskuer.

Jorn
Vi er veldig glade for alle bildene, Jørn. Det er bare å pøse på (må nesten ønske at du kjedet deg mer... hehe) med bilder!
Jeg er spesielt begeistret for bilder av habitatet til de ulike fiskene, bilder knipset langs elvebredden, oversiktsbilder av en dam dere kanskje fant bestemte fisk i og sånne ting. Det synes jeg er utrolig fascinerende.
Peru 08.
Her ser dere Discusen hos Stingray sammen med noe annet rask vi fikk.
Hadde med en for meg ny fisker som het Paulo.Asistenten husker jeg ikke navnet paa.
Tror jeg har glemt aa nevne at vi (Sergio og jeg)har fanget to forsjellige typer A.Eunotus.Det vanlige ved Nauta og en rodorange ved capa.Han paasto at han aldri hadde hatt med noen dit.De 2 hannene og den lille hua fra grensa til Ecuador lever i beste velgaaende.Har bare mista noen Copeinaer. De er haapelose.Faar ikke med alt saa det blir valgets kval naar jeg skal hjem.

Jorn
Argh! Ikke kalt de fiskene "annet rask"! Hvis de hadde vært rask, så hadde de vært et temmelig forlokkende rask!
Peru 08.
mona o
Vi er veldig glade for alle bildene, Jørn. Det er bare å pøse på (må nesten ønske at du kjedet deg mer...:-) hehe) med bilder! Jeg er spesielt begeistret for bilder av habitatet til de ulike fiskene, bilder knipset langs elvebredden, oversiktsbilder av en dam dere kanskje fant bestemte fisk i og sånne ting. Det synes jeg er utrolig fascinerende.


Takk for hygelig innlegg Mona,men jeg husker ikke hvilke bilder jeg har lagt ut og PC-en jobber saa sent at jeg orker ikke aa sjekke.
Har leid en labbtopp(ny) for 2 uker(500kr)Det var lurt.

Rio Nanay.Discus og skalare+++

Jorn
Plussmedlem
Jørn Kåsa
Her ser dere Discusen hos Stingray sammen med noe annet rask vi fikk.


Må si meg enig med Dyrehagen her. VF Scalare er vel ikke "rask"

Og er det en Sturisoma-malle jeg ser under den ene Discusen?
Hei Jørn !

Kommer det noen små Nanay til Skien ?

Kyrre
Det er moro å følge deg Jørn, denne tråden tror jeg gir inspirasjon til de fleste akvarister. Gleder meg til du kommer hjem.

Asbjørn
Peru 08.
Asbjørn Stormo
Det er moro å følge deg Jørn, denne tråden tror jeg gir inspirasjon til de fleste akvarister. Gleder meg til du kommer hjem. Asbjørn


Takk Asbjorn.Kommer du innom ilopet av uka?
Snart akvarietref paa Dalen?Regner med hele gjengen kommer nedover paa storauksjon.
Har noe rask her som har lyst til Haukeli.Pluss noe greier til rakfamilien paa Dalen.

Jorn
Peru 08.
Siljan
Hei Jørn ! Kommer det noen små Nanay til Skien ? Kyrre


Det gjor det.Semispotted Nanaydiscus.Sees paa mandag Kyre.

Jorn
Peru 08.
Jørn Kåsa
[QUOTE=Siljan]Hei Jørn ! Kommer det noen små Nanay til Skien ? Kyrre


Det gjor det.Semispotted Nanaydiscus.Sees paa mandag Kyre.

Jorn

Jeg mente Tirsdag kveld.
Peru 08.
Da nermer det seg slutten for denne gang.
I dag skal jeg pakke fisk og reker.Fikk noen morsomme reker.Haaper de klarer turen.Reiser i morgen kl 0630 og lander paa Torp Tirsdag kl 1700.
Hoydepunktet paa turen var utvilsomt Discusfangst paa Nanay.Har faat gjort en masse i forhold til gaida turer til hosten(hvis noen har lyst da).
Skal jeg si noe negativt om turen saa maa det vere det evinndelige regneveret.Det slipper vi heldigvis i lavvannsesongen.Da er det ogsaa MYE mindre innsekter.Kommer nok i framtiden til aa holde meg til l.sesongen. Men det var moro aa se hoyvannet og kjore rett inn i jungelen.3 dager paa veien til Nauta var moro.Fant ikke den "nye" Apistoen,men det var moro aa leite. Fant mye annet rart.Er vel ogsaa siste gangen jeg reiser aleine,men det var en grei erfaring aa ta med videre.Har i det hele tatt lert mye paa denne turen.Treffer vel de fleste av dere paa storauksjon 3/2 i Eidangerhallen.
Se egen traad.Kommer til aa ha med en del der.

Jorn
Peru 08.
Vill forovrig faa takke alle dere som har lagt inn hyglige innlegg.Foler seg litt mindre aleine naar de kommer + at det gir innspirasjon til aa fortsette aa legge ut bilder og skrive.Takker ogsaa alle de som har sendt meg hyglige PMer.

Jorn
Eg håper du får en fin hjemreise, Jørn

Det har vært utrolig artig og interessant å følge opplevelsene (og bildene) dine der nede. Vi snakkes!
Tilfeldig bekjentskap
© Jeanette Abelle
Reklame for plussmedlemskap