Akvarieklubb i askim.

Vet det var en akvarieklubb i askim, men den ble oppløst så vidt jeg har skjønt.
Lurer fælt på om det ikke er noen som vil være med å opprette en klubb her i askim. Eller er dette døfødt ???
Kjedelig å måtte dra til særp eller moss for å delta på evnt. møter o.l

Mvh Linka
Jeg spurte om akkurat det samme i denne tråden.
Men når jeg titter inn på websidene deres, får jeg en stygg mistanke om at den ikke er oppdatert på noen år. Jeg oppdaget nemlig at møtene som står nevnt der, ikke akkurat passer sammen med at de har møter på onsdager. Men oppgitte datoene er ikke onsdager, men fredager. Og det ligger ikke inne andre datoer enn 19. januar og 16. februar.
Jeg blir veldig gjerne med i en klubb her i Askim. Men, pga. sykdom, har jeg ikke overskudd til å være med på å ta jobben å starte en.
Fikk mail fra en i klubben da jeg ville melde meg inn om at den var oppløst, men syntes at dette er skikkelig synd. Jeg sliter litt med ryggen, men er ellers i god form så jeg hadde vært veldig interessert i å få igang noe.

Skal prøve å se hva slags muligheter som finnes. Syntes vi burde ha en klubb.

Mvh Linka
Hei.

Synes også at vi trenger en klubb i Askim, og jeg hjelper gjerne til med å starte opp en også.
Så flott..
Utrolig bra at det er flere som savner en klubb. Søkte noe på NAK og de annbefalte å starte med å samle de som var interesserte først.

Kanskje vi skulle prøve dette ??? Finne en dato hvor vi kunne samle de som er intereserte i å ha en klubb i askim. Jo flere jo bedre.

Jeg blir gjerne med på å lage en klubb hvis noen flere hjelper. Topp at du vil være med å starte en Michael.

Så... er det noen forslag til dato og sted vi kan holde vårt første "brainstorm" møte ??

( og man må ikke være med å lage klubben for å komme, men hvis mange kommer vil det være enklere å finne de som vil )

Jeg er med !!!

Mvh Linka
Jeg er med jeg og, og jeg har allerede fått med meg en til
Det er topp. Da ser det ut til at det skjer ting i askim også.

Hvem dato skal vi ta ??

Mvh Linka
Strålende!

Helst unngå torsdager, for min del. Og jeg er opptatt en sjelden gang på onsdager (som f.eks. 2. mai), men ellers burde det gå bra for min del.
Der kom dyrehagen med også ja. Kjempebra. Morro at flere ønsker en klubb.

Som sagt over, så klarte Michael å få med meg på dette også.
Flott Stian.
Noen dager som ikke passer for deg ?? Til det første møtet ??

Mandager? eller er det en dårlig dag?
Mandager er bra for meg, men helst etter klokka seks.

Mvh Linka
Ja, det må nok bli på kvelden uansett tror jeg. Hvor skal det holdes?
Hmmm.. tja, jeg er som sagt ikke så kjent i askim. Har du noen forslag til sted ?? Vet at det er koselig på asim kro (tror det heter det ) oppe ved bedriftsenteret, men er åpen for noe annet hvis det finnes bedre.

kroen høres ut som et fint sted, hvis ingen andre kommer på noe bedre så støtter jeg helt klart den idéen.
Som eks-askiming vil jeg anbefale kroen, der er det god plass og lavt støynivå. Har forresten ved et par anledninger overhørt årsmøter i noen sære klubber/foreninger der, bl.a. "Indre Østfold Huledykkerforening" eller noe lignende, hørte at de planla ulovlige dykk i de nedlagte gruvene ved Fossum....

Uansett lykke til med oppstart av ny klubb!

Savner Askim som sted/by (og huset vi eide), men ikke pendlinga til Oslo
Da sier vi kroen hvis ingen har noe bedre forslag.

Da må vi tenke på en dato. Kanskje litt frem i tid slik at vi kan prøve å få med flest mulig.

Mvh Linka
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap