Jippi, endelig får jeg meg akvarie igjen. :)

Jeg var for en tid tilbake, en stolt eier av en juwel rio 240.
Det var helt til jeg om min samboer flyttet på oss, og det nye hjemmet vårt ikke hadde noe praktisk plass til et møbelakvarium. Dette resulterte i salg med tungt hjerte, men jeg har vært like aktiv her på akvaforum med å suge til meg info om verdens beste terapihobby.
Etter å ha bodd på denne nye addressen i 6 mnd fant vi ut at vi ikke trivdes noe særlig og bestemte oss derfor å flytte tilbake til utgangspunktet.

Og i går skjedde det, rio 240 med full pakke blir lagt ut på finn og jeg hiver meg over tlf å reserverer med stor glede. Så i dag skal jeg hente og deretter sette opp mitt nye akvarium.

God Damn, som jeg gleder meg!!!

Måtte bare dele gleden med dere, utrolig chill å igjen kunne sitte godt nedsunket i sofaen etter en slitsom dag på jobben og bare drømme seg bort mens man titter på fiskenes sprell.

Ha En God Dag Alle Sammen, MVH Kim.
Grattis !!! Kjenner følelsen :o)
Da var akvariet i hus, gleder meg til å bruke tid på innredning.
Jeg har tenkt å anskaffe meg noen ildbuk'er etterhvert,
noen som har erfaring med disse kansje?

Skal ta bilder av prosessen, og legge de ut her så dere kan følge med.
så sant jeg skjønner hvordan jeg gjør d...
Bare 8 timer igjen på jobb nå, så er det endelig HELG!

God Helg Til Alle Sammen!
Gratulerer! Så bra at dere ikke trivdes i den andre leiligheten da ;0)
Vi hadde 2 ildbuk i 240l vår, sammen med neontetra, to scalarer, noen ancistrus og en gjeng corydoras. Ildbukene jagde alt og alle, var veldig aggressive, også mot hverandre. Det var godt beplantet, med huler, MASSE planter og røtter, men allikevel, de krevde hele karet som "sitt".

Det endte med at de måtte ut, og jeg tror neppe vi skal ha ildbuk igjen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap