- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Ian Fullers redigerte bok
Ian Fullers redigerte bok
Postet 27.04.07 kl 08:37
Endret: 27.04.07 kl 20:09
Postet 27.04.07 kl 09:41
Ja, det var det som gjorde det spesielt artig. Må innrømme det. Nå er det ikke corydoras i seg selv som får fokus i forhold til de bildene som han har bedt om å få benytte, det har han jo nok bilder av selv, og dette er jo "bare" en redigert utgave av en allerede eksisterende bok. Det som blir nytt i denne utgaven er en del om sykdommer og behandling. Der er det mine bilder blir brukt, da jeg har tatt bilder før, og etter behandling av ekle parasitter på coryer. Men, bilder i boka, er bilder i boka uansett hva slags bilder det er snakk om ;0)
Postet 27.04.07 kl 09:46
Postet 27.04.07 kl 10:53
Postet 27.04.07 kl 15:03
Haha, jo, de var jo i grunn dine parasitter, Jørn så du får ta litt av æren. hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg jo ikke hatt parasitter å ta bilde av *humrer*.
Endring:
Når jeg tenker meg litt om var det nok Semiaquilusene jeg kjøpte av Thor jeg tok bilder av, og sendte inn, så da er det vel Thor som skal ha æren for dette. Men du var jo med på turen, og det er helt riktig at de jeg senere fikk av deg hadde akkurat samme parasittene ;0) Ikke så rart kanskje med tanke på at de ble fanget i på samme tur.
Endring:
Når jeg tenker meg litt om var det nok Semiaquilusene jeg kjøpte av Thor jeg tok bilder av, og sendte inn, så da er det vel Thor som skal ha æren for dette. Men du var jo med på turen, og det er helt riktig at de jeg senere fikk av deg hadde akkurat samme parasittene ;0) Ikke så rart kanskje med tanke på at de ble fanget i på samme tur.
Postet 27.04.07 kl 19:32
Endret: 27.04.07 kl 19:36
Postet 27.04.07 kl 19:33