Gjett hva jeg fikk i 30 års gave...

6 stk Alenquer Diskus F1. De er kjempeflotte. De svømmer rundt og koser seg. Er ikke skvetne i det hele tatt. Allerede i dag kommer de frem til glasset når jeg står foran akvariet. De bryr seg ikke om at noen kommer inn i rommet i det hele tatt. Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd

Tusen takk Kjell, Unni og min kjære Thomas for den kjempe flotte gaven jeg fikk. Jeg lover å ta kjempe godt vare på dem.

Mvh
Mona

De satt rett i sikringsboksen. Direkte flotte var de. Halvt års tid så farger de ut skikkelig og da sitter du med Rolls Royce discus. Husk nå på å være raus med foret til de.

Fint at du liker discusen
Morsomt at du ble så fornøyd med fiskene.
Dette ser veldig bra ut, de virker trygge og spiser bra. De flyttet inn sent i går kveld, og det ser ut til at de har funnet seg til rette allerede.

Legger ved noen flere bilder av de nye "barna" dine. :o)

Må passe på å sende en stor takk til Kai Hansen for at vi fikk lov til å kjøpe disse flotte fiskene av ham.

Monate
6 stk Alenquer Diskus F1. De er kjempeflotte. De svømmer rundt og koser seg. Er ikke skvetne i det hele tatt. Allerede i dag kommer de frem til glasset når jeg står foran akvariet. De bryr seg ikke om at noen kommer inn i rommet i det hele tatt. Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd:) Tusen takk Kjell, Unni og min kjære Thomas for den kjempe flotte gaven jeg fikk. Jeg lover å ta kjempe godt vare på dem. Mvh Mona

Hejsan Mona

De var väll ganska lika de som jag teknade till dig på ditt grattis på födelsedagen kortet som du fick?
(För er som inte forstod det så provade jag att teckna discusar på kortet med mindre framgång de såg ut som en blandning mellan mumintroll och en tallrik)

Har haft discus själv men måste säga att dessa var otroligt stiliga.
Det var ju så man hade lust att starta med discus igen men det blir det ej.

Du har fått dig fina vackra friska exemplar.
Lycka till med dina nya ögonstenar.

mvh Kjell

Fy "#¤%, de diskusene var flotte!!! *måpe* Gratulere så utrolig mye!
Hehe... nå fikk jeg lystepå diskus

Litt av en burtsdagspresang,de var bare flotte altså , lykke til med de.
Gratulere så mye med "konge"fisker
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap