Bestilte mere PraziPro idag-for en service:-)

Bare 1 times tid etter jeg hadde bestilt hos Rocky Montain Diskus(USA) så motar jeg en meg om forespørsel om dem skulle sende det med "haste"post-det er service det.
Koster litt mere men det er det verdt.

Må si det igjen-begynte med PraziPro igår, og idag kommer det meter vis med orm ut av diskus yngla på 7 mnd-så medisinen fungerer utmerket på den typen orm jeg har i diskus karret.

Takk for tips og hjelp for 8-9 mnd siden om den medisinen mona o.
Bare hyggelig å hjelpe andre akvarister i nød, Ken Og virkelig flott at så mange har fått hjelp av RockyMountainDiscus sine medisiner i ettertid!

Mitt behov for dette begynte med at jeg ville ha medisinert fiskefòr til behandling av scalarer, da jeg oppdaget innvollsparasitter på scalarene mine, en gjeng store, flotte svarte fisk. Som avføring hadde de tomme, hvite hylster med en hvit "spiral-tråd" inni, typiske tegn på innvollsparasitter(orm). Et par av scalarene begynte å vise dårlig matlyst.

Scalarer og diskus er like i det henseende at de lider ofte av akkurat de samme sykdommene, de har samme tilbøyelighet til å bli rammet av samme type gjellemark og innvollsparasitter.

Jeg begynte å lete på internett, søkte på ulike fraser, fordi jeg leste i en bok eller en artikkel et sted at det fantes medisinert fiskefòr i USA for å behandle innvollsparasitter. Og medisin rett i innvollene der parasitten bor, uten å behandle hele karet, det var bare å glemme og finne i Norge, tenkte jeg.

Og da fant jeg altså frem til RMD, og bestilte meg noen pakker med ulike ting, medisinert fòr og Prazi. Samme dag bestilte jeg også noe medisin fra Kai Hansen. Medisinene helt fra USA kom først i postkassa! Ingen tvil om at RMD er raske og har litt av en service! Fire dager tok det.

Så jeg valgte det medisinerte fiskefòret først. Et døgn etter at jeg startet, kviknet scalarene til, og avføringen ble helt normal! Jeg fullførte selvsagt kuren og gjentok den etter noen dagers pause. I ettertid ga jeg dem fòret som forebyggende med noen mnd mellomrom. Det fungerte altså strålende!

Medisinen på flaske som jeg bestilte den gangen fikk jeg aldri bruk for, noe som var flaks for deg Ken, siden den havnet hos deg etterhvert
Var flaks det, at du inntroduserte meg for dene medisinen ja-og ikke minst hadde den på "lager"
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap