Amerikansk Bip Top

hei, jeg driver og prøver og sette opp en 325 bio top, men jeg blir liksom ikke helt fornøyd med alt jeg gjør har prøvd mye nå. var og kjøpte meg 2 red moore røtter i går men dem flyter jo så ble vanskelig med dem. men fikk til noe til slutt men nå har ikke noen av mine maller noe særlig med høler så alle gjemmer seg i bakrunnen min, nesten værtfall.=/ kan noen gi meg noen råd ? jeg legger ved noen bilder så vist noen kan være så vennlige og hjelpe meg litt så hadde jeg vært evig takknemmelig=)

Takk på forhånd
Mvh Alexander
[External Image]

Det ser bra ut det her. Vurder om den ene rota skal fungere som fokuspunkt. Da må du ikke la en stor sverdplante skjule den. Da er det bedre å plante denne rett bak rota slik at den fuller ut tomrommet bak. Fremfor rota plantes kortvokste forgrunnsplanter.
Alexander
takk, ja jeg skjønner men jeg er liksom ikke helt fornøyd med osen inrednignen er da.. jeg vill gjøre noe annerleds for at jeg blir fornøyd og fiskene får det bra. også syns jeg kanskje det er litt mye fisk eller noe. også er det nesten ikke gjemme steder.=/ kan du gi meg noen råd om jeg evt skal henge opp eller lime opp red moore røttene og ta mere sand oppi og ta oppi en annen stor rot?
Siden du har to identiske tråder om en enkelt tema, stenges denne tråden med minst aktivitet.

Det holder i massevis med en tråd, og skal kun startes en tråd pr emne

PS: Du trenger ikke å bruke tittellinja når du svarer på innlegg i egen tråd
La denne være blank.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap