Månedens akvarium juni 2007

Plussmedlem
Mona O sitt sortvannsakvarium er kåra til [URL=akvarium_maanedens.cfm]månadens akvarium[/URL] i juni!

Gratulerer!

Vel fortjent!

*trompetfanfare og rosa ballonger!!*
Jeg står for kommentaren min ennå jeg; et nydelig og stemningsfullt kar. Dette var vel fortjent Mona! Jeg liker generelt "stilen" din, og nå som jeg snart skal flytte og sette opp akvariene på nytt vil dine kar helt klart fungere som en stor inspirasjonskilde! Gratulerer!
Vel fortjent! Et virkelig flott oppsatt akvarium!

Gratulerer!

Gratulerer Mona.
Dette har du virkelig fortjent.

Mvh Jørn
Åh.... gjett om jeg fikk hakeslepp her nå Ble nesten litt stum
Dette hadde jeg aldri ventet, og føler meg selvfølgelig beæret og glad.

Tusen takk
Gratulerer Mona ,det har du fortjent. Du er kjempeflink å innrede kar og har nok inspirert mange andre med ideene dine.
Gratulerer så mye, Mona!
Det var rått flott!

P.S. Kan man nominere flere kar til månedens akvarium?
gratulerer mona kjemmpe flott karr
Gratulerer .
Kjempefint akvarium.
Gratla Mona
graturler mona du fortjener det

Plus de er en knupp, med dine innlegg det er så gøy og lese
om dine experimenter og råd
Gratulerer Mona!

Dette var velfortjent!

Utrolig mange, inkludert meg selv, som har hentet bøtter og spann med inspirasjon fra de flotte karene dine!

Maren

grattis

nydelig kar, er sånn at jeg nesten printer ut et bilde av karet og limer på over hele glassruta på akvariet så det ser ut som mitt .

men mona skulle egentlig trengt flere medaljer f.eks for å gi så gode råd.

ps. jeg skal ha et kar likt ditt mona (eler så likt jeg greier)
men må nok vente til jeg får et litt større kar.
fiskeren
nydelig kar, er sånn at jeg nesten printer ut et bilde av karet og limer på over hele glassruta på akvariet så det ser ut som mitt ;).

*he-he*
Nå måtte jeg le høyt gitt

Tusen takk for alle gratulasjoner og ros til alle sammen - blir jo helt rød i kinnene her
Gratulerer! Et utrolig stemningsfyllt og vakkert akvarium. Et vakkert stykke regnskogsbekk
Flott kar, Mona!
Du fortjener jammen å vinne.
Gratulerer!. Det er veldig pent og naturlig. Et lite stykke natur.
Grattis fra meg også!
Siden jeg har hatt den store ære å få beskue ditt Lille nye akvarierom "in real life", forundret det meg storligen at jeg ikke kjente igjen karet, men så fant jeg svaret på gåten:

"Akvariet er tømt i forbindelse med flytting november -06, settes opp på nytt senere og nye bilder vil komme.
Infoen nedenfor er derfor fra tidligere."

Uansett, lekkert var det!
Nydelig Mona. Noen tusser og troll som har gjemt seg nedi der også eller? Fikk litt sånn eventyrfølelse av det bildet der. Litt "trolsk" stemning.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørund Sollid
Reklame for plussmedlemskap