Hopp i havet! - Ny dingseboms

Dette er sikkert for små akrobater på 60 kilo.... Ser for meg at jeg ganske fort hadde hoppa i stykker den inretningen der... ;P
<embed src="http://www.youtube.com/v/ZeKz-EnGNFs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Kanskje jeg hadde klar å gå ned en del kilo med en sånn. Han jobbet godt. Spørs om den hadde tålt min nåværende vekt. (Tør ikke hoppe på tramoline engang. Tenk om duken revner..)
Genialt konsept!! Når en ser på konstruksjonen, skulle en ikke tro at dette er noe som er mulig å drive på den måten som det er drevet.
Jeg nistirret i alle fall for å se etter en kabel som trakk sulamitten

Tror nok denne greier å holde noe mer enn 60kg, det er brukt solide materialer som aluminium her.
Se bare hvor fleksibel den "plata" han står på er
Jeg ble litt fasinert av disse syltynne "øredobbene" som skal holde orepinnene på plass... og skruene som nesten er for korte... Med meg oppå, så vil nok alle delene sprette rundt meg, og jeg ender opp som gjeddemat... ;P
Er det noen som vet om disse flyter hvis de står i ro? Hvis ikke tenker jeg man blir ganske så våt hvis man havner litt for langt utpå og plutselig blir veldig sliten av all hoppingen. :p
Judosola
Er det noen som vet om disse flyter hvis de står i ro? Hvis ikke tenker jeg man blir ganske så våt hvis man havner litt for langt utpå og plutselig blir veldig sliten av all hoppingen. :p

Da gjelder det selvfølgelig å være turbokanin på Duracell...
Kan garantere at denne ikke holder deg flytende om du ikke driver den fremover som en annen duracell. Til det er det for små flater det kan være oppdrift fra.
Om dingsen flyter uten vekt av "fører" er jeg ikke sikker på, men regner med at den synker som ett annet blylodd :p
Tråkke, tråkke bunnmudder
Dermed kan det vel være en fordel å kun bruke denne der det ikke er så alt for dypt vann. Det hadde vært kjipt å plutselig befinne seg med overflaten tre meter over hodet fordi man var for sliten til å hoppe tingesten tilbake til land igjen. "Sååå sliten... Hoppe litt til, eller haimat? Elle melle..." :p
Hihihi, synes jeg ser det...
En annen ting jeg ser for meg, er et tjern med vannliljer.... Hoppe, hoppe.... Hva p*kker holder meg igjen?
Jeg antar at du har forsøkt å ro i vann fullt med vannliljer?
Det er en egen teknikk å få til
Dyrehagen
Jeg antar at du har forsøkt å ro i vann fullt med vannliljer? Det er en egen teknikk å få til :-D

Kan bare forestille meg Stake seg frem, som i Venezia-metoden?
Neida. Det er egentlig bare å vente litt med å løfte årene ut av vannet ved hvert åretak. Når du ror, går jo båten framover, og da glir vannliljene av årene hvis du venter et halvt sekund med å løfte dem.
Ok... Tviler den teknikken kan brukes med den dingsebomsen... ;P
Hopp...ventelitt...blubbblubb....
Judosola

De flyter dessverre ikke om man stopper opp. Magasinet Båtliv har teste Watebird, se her.

Shopzone.no selger waterbird via sin nettbutikk.
Da får man i alle fall en fin anledning til å studere fisker på nært hold i sitt rette element hvis man blir så sliten at man ikke kommer seg tilbake til land.
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap