- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- import eller fra oppdrett?
import eller fra oppdrett?
Postet 08.06.07 kl 13:35
Snakk med islensk, hun har nettop importert. Billig er det ikke, men du får ikke tak i skikkelig fet kampfisk i Norge (bortsett fra en og annen slengoppdrett fra noen som har importert fra før av).
Send mail til Aquamaniacs og meld din interesse! Jeg gjorde det, men han var ikke sikker på om det var noe marked for det. Om mange nok er interessert tar han kanskje inn, om han får plass en dag.
Send mail til Aquamaniacs og meld din interesse! Jeg gjorde det, men han var ikke sikker på om det var noe marked for det. Om mange nok er interessert tar han kanskje inn, om han får plass en dag.
Postet 08.06.07 kl 19:36
Postet 08.06.07 kl 21:36
Postet 08.06.07 kl 21:49
patmanHei Islensk. Gratulerer med nye kampfisker:-) Har du kunnet lagt ut bilder av de du skal selge? Jeg er spesielt interessert i CT og HM, og vil gjerne kjøpe. I tillfelle det blir så du skal selge, hvordan er det med transport av fisken? sender du?
Se på linken har inne på fisk labyrintfisk står rettt under din link..
'Jå jeg sender
Postet 08.06.07 kl 22:57
Postet 09.06.07 kl 11:25
Postet 09.06.07 kl 11:26
Postet 09.06.07 kl 12:14
Fullstendig OT: Jeg sitter her med min islandske ordbok, og forsøker å oversette signaturen din Islensk (nei, jeg snakker ikke islandsk - kan bare noen ytterst få ord - nok til at jeg delvis kan lese islandske strikkeoppskrifter!). Blir det noe sånt som: Fisker... hvem har sagt at de er fredelige dyr?
Jeg får liksom ikke helt til sammenhengen mellom ordene når jeg oversetter dem.
Jeg får liksom ikke helt til sammenhengen mellom ordene når jeg oversetter dem.
Postet 09.06.07 kl 12:27
DyrehagenFullstendig OT: Jeg sitter her med min islandske ordbok, og forsøker å oversette signaturen din Islensk (nei, jeg snakker ikke islandsk - kan bare noen ytterst få ord - nok til at jeg delvis kan lese islandske strikkeoppskrifter!). Blir det noe sånt som: Fisker... hvem har sagt at de er fredelige dyr? Jeg får liksom ikke helt til sammenhengen mellom ordene når jeg oversetter dem.
Frædandi- betyr at man kan lære mye frå og see og følge bed deres oppførsel..husker ikke hva ville være rigtigt og si på norsk. Men ellers var første parten helt rigtig
Postet 10.06.07 kl 00:10