Reparere formstøpt hagedam

Har en 300 liters Hozelock Cheviot formstøpt plastdam. Denne ble i sin tid gravd ned i plenen. Problemet er at tullingen som i sin tid gravde den ned la grov grus under dammen, noe som har ført til noen hull. Har varmet opp plasten med varmluftpistol og fått det nesten tett, men noen små hull er fortsatt igjen. Akvariesilicon går ikke da denne ikke fester skikkelig til plasten. Noen som har erfaringer med dette? evt om det finnes noen slags form for reparasjonssett til disse....
Hvor store er hullene?

Om det er middels hull, skulle en tro at helt vanlig enkel epoxy-maling (ala den jeg kjøpte hos deg (var det ikke deg??)) og litt glassfiberstrie.
Er hullene små, kan AquaMedic sin pastabasserte epoxy være løsningen.

Bruksanvisning til produktet
Reef Construkt will bond any of the following to itself og to many others - wood, brick, cement, concrete, meteals, plastic, glass, etc, but note, it is not intended as a thin layer adhensive, but a putty. After 3 hours Reef Construct is fully cured an can be machined, drilled, tapped, filed, sawn, sandpaperd and painted.
Alternativ hagedam
Takker for svaret Frank. Det var meg du kjøpte epoxyen av ja. God hukommelse du gitt. Jeg tok grovt smergelpapir og furet opp plasten skikkelig rundt de små hullene, og da ser det ut til at siliconen gjorde jobben.
Tilfeldig bekjentskap
© Joanna og Pål
Reklame for plussmedlemskap