Dette kan da ikke være noe bra...... :X

ja, hva blir det neste!? utrolig hva folk finner opp...

Så fiskene skal leve på frityrfett?
Jeg hør vært borti mye tullete, men dette tar ett helt konditori av kaker...
Hvordan stell får fiskene? Hvordan bytter man vann i en slik beholder? Avføring og urinstoffer er ett annet problem.
For ikke å snakke om dietten til fiskene - å leve på fett, det går bare ikke. At fiskene skulle kunne bli 5-10 år, bør vel reduseres til uker....

ARGHHHHHH!
Jeg skjønner ikke helt poenget med gullfiskene oppi der. De får jo ikke unna all maten uansett. ligger store hauger på bunnen av tanken.

Tror ikke det er fettet direkte de skal spise. mer smuler og annet småting som skilles ut i oljen når de steker. sikkert for å kunne bruke oljen lengre.

Takket være vår venn google fant jeg denne siden og denne

Gullfiskene i akvariet er der bare for å demonstrere at det er vann og at det holder seg kjølig. Antageligvis døde fiskene etter demonstrasjonen av oksygenmangel (for hvor skal det komme fra).

Tror ikke nettavisen har sjekket kildene og infoen sin godt nok.
I tillegg lurer jeg på hvordan i huleste disse fiskene skaffer seg oksygen....
Nei, dette bør være en stor bløff...

PS
Der tok du meg på målstreken, Elisabeth
Hvis gullfisk eter fett, vil jeg ha mine med i badekaret. He He. Nei fra spøk til alvor. Dette vekker avsky hos meg. Stakkar små.
he he Aggi. Du skjønner jeg er litt som Lucky Luke - raskere enn min egen skygge.

Er så lei av journalistiske feil, har begynt å dobbelt og trippelsjekke alle historier med sjokkfaktor.

Syntes ofte at når man kan noe om et emne så er det mye feil å lese i pressen. Noen ganger blir jeg så irritert at jeg tipser journalistene hvor de kan finne bedre informasjon. Som for eksempel i saken om Valen og geværene hans. Her ble det skrevet i hytt og pine om at han har bæretillatelse. Alle som bedriver noen form for jakt vet at det ikke egentlig i Norge eksisterer bæretillatelse (med unntak av bæretillatelse i noen tilfeller av pepperspray). At Valen går ut offentlig og sier han har bæretillatelse er enda et bevis på hvor uegnet han er til å eie våpen.

Beklager Off topic.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap