19 liter, hvilke fisker?

Jeg har to 19 litere, ene har jeg endlers i. jeg vet ikke hva jeg skal ha i den andre.

Noen forslag?`

Nei, jeg vil ikke ha reker. Hehe, ikke spør om hvorfor, jeg aner ikke hvorfor. Har lyst på fisk. Men hvilken ? Galaxyrasbora?
Passer vel bra til kampfisk eller makrell i tomat.
Donald
Passer vel bra til makrell i tomat.
Hva mente du med det?
Har du "lokk" på akvariet? Så kan du jo ha en slags killi oppi? De er vel fine?:p F.eks. dïssa...
Takk Odd Espen KILLI Der har du det. Det blir mitt aller første killikar Er killier vanskelige`? Legger de egg ? Ja, jeg har et dekkglass.

Ps!! Kesol, kampfiskene mine går i 40 litern, far passer egg igjen!
Med det så mente jeg at en 19liter er utrolig liten.
Jeg ville ikke hatt hverken Endlers eller Galaxy i noe så lite.
Men kampfisk eller enkelte killiarter går jo bra.

Der kom Odd Espen meg i forkjøpet...
Donald
Med det så mente jeg at en 19liter er utrolig liten. Jeg ville ikke hatt hverken Endlers eller Galaxy i noe så lite. Men kampfisk eller enkelte killiarter går jo bra. Der kom Odd Espen meg i forkjøpet...

Jeg har bare 3 voksene endlers. yngelen tar jeg ut til en 40 liter. Satse på en killi art. Takker for innspill alle sammen"!
Malawi er best
Takk Odd Espen:D KILLI ;) Der har du det. Det blir mitt aller første killikar :) Er killier vanskelige`? Legger de egg ? Ja, jeg har et dekkglass.

Hehe, jeg vet ingenting om Killi... Jeg vat bare at de hopper, og at de legger egg, og at de kan være i et 19 liters kar!:p hehe...
Hva med å kjøre kampfiskene i 19literen og bruke 40literen til Galaxy?
Donald
Hva med å kjøre kampfiskene i 19literen og bruke 40literen til Galaxy?
tenkt tanken, men å drette kampfisk i en 19 liter blir litt lite. har prøvd dette før, og da fikk hoa kjørt seg.
Odd Espen
Hehe, [I]jeg[/I] vet ingenting om Killi... Jeg vat bare at de hopper, og at de legger egg, og at de kan være i et 19 liters kar!:p hehe...

Men etter jeg leste litt på den arten jeg sa i stad, så står det jo at den er en lett nybegynner killi!:p Å at den er "lettlekt"! Så du kan jo prøve med den?:p
skal se nærmere på den ja Takk for svar Odd Espen
Bare hyggelig vet du!:p Men nå fikk jeg lyst på killi og... Hmm...
Tilfeldig bekjentskap
© Jørgen Karlsen
Reklame for plussmedlemskap