Co2 anlegg.

Jeg går å lurer på å avansere ifra DIY co2 til anlegg med trykkbehoder.
Jeg kikket inn på Ebay og fant dette. Er det noen som har peiling på om dette er verdt pengene eller er det billig dritt? Syntes prisen var overkommelig med 2kg flaske og PH controller.

Er det noen som har noen med peil på Co2 som har noen synspunkter?
Det hele så jo ganske nice ut, får jo knapt en pH-controller til den prisen her i landet - men regn med å kjøpe ny flaske til bruk i Norge, du får neppe fylt på den medfølgende - og muligens en overgang til trykkredusereren som passer den nye flaska.
Ser nå at flasken er temmelig identisk med Aqua Medic Aqualine 2kg, dermed er det gode muligheter for å fylle flasken i Norge

Dersom pH-controlleren holder stikk, og du ikke blir belastet med store mengder frakt, moms og toll høres dette ut som et lite kupp

Mannen har også en site på www.aquamas.net og har fått litt skryt på diverse forum.
Bortsett fra denne gjengen, som har hatt mindre gode erfaringer med den aktuelle leverandøren:
De skulle ikke ha mer enn 14 euro i frakt, så det er ikke så ille.
Er det noen som vet hvor en kan få fyllt co2 flasker i nærheten av Voss- Bergen?
Dette kan kanskje hjelpe litt på veg?

Du bor nokså riktig til. Bergen har greit utvalg av slike steder.

Safe brannvern på Kokstad har pleid å være fleksible og rimelige.

Jeg får fyllt co2 her på voss også, men det forutsetter at jeg kjøper flaske på 5kg til kr 2350,-
+ at det tar 14 dager før jeg får flasken igjen fordi den må sendes vekk. Etterfylling koster ca. 350.
Gassen jeg da får kalles Biogon, og er beregnet for næringsmidler.

Alternativet er å leie flaske, noe som koster kr 4,- pr dag. Da får jeg vanlig industrikvalitet.
Jeg regner med at industrikvalitet er plenty godt nok.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap