Og så skal jeg prøve meg på saltvann... :) (side 3)


Kanskje jeg skal ofre hagen for å gi haien ett hjem?

Jeg begynner med et nano- kar, så får vi se etterhvert.
Kan ikke forestille meg å kaste ut alt ferskvann akkurat..

En svær hai i et lite akvarium.

Aner ikke hvilken type hai det er..
Kunne noen tatt et bilde neste gang de er innom der?

Kanskje jeg kan si hvilken det er

Eller så kan de som er nysgjerrige ta en tlf og spørre
Kesol
Hvilken hai er det?


Det er en blacktip reef shark, Carcharhinus melanopterus
Boonyarit Amundsen
[QUOTE=Kesol]Hvilken hai er det?


Det er en blacktip reef shark, Carcharhinus melanopterus

Kan jeg ha den i mitt nano- kar på 58 L?
*smiler bredt*

Den haien der er et sorgens kapittel da..
Enig med deg, den har ikke noe i et så lite akvarie å gjøre...

Hvor langt har du kommet med karet ditt?
næmmen MC... bilder ?

la en stakkar som må ut med 4000 i bilrep få noe å sikle på nå da
(4000 kunne blitt et bra nanokar det... FNYS)
Håi, det er en uforsvarlig stor hai...

Jeg har kommet så langt at ... akvariet ikke er ute av esken enda.

Jeg har et par med Temporalis som nå står der nano- karet skal stå, men jeg må visst flytte de snart.
Klarer ikke vente til de blir solgt :P

Og siden jeg må vente bruker jeg tiden på å lese og å spørre teite spørsmål.
he he he, helt greit så få jeg noe å lese og, har nemlig siklet lenge på samme pakken

Det er en på saltvannsforumet som har startet det samme for ikke lenge siden, og han er visst veldig fornøyd.
Jeg tenkte jeg måtte sette inn ekstra sirkulasjon siden dette er veldig viktig, og han hadde gjort det.

Lysene var visst bra, det er tilogmed innebygd nattlys
*vræææææl*

*kaste bil på dynga*



hmpfh... da er det bare å begynne å spare... igjen.
Stina Engerud
*vræææææl* *kaste bil på dynga* hmpfh... da er det bare å begynne å spare... igjen.


Litt OT (siden MC uansett snakker om tapet i kampfisk-tråder ), men hva skal man med bil på østlandet? :p Dere har jo tog og buss...

Jeg har sett dette karet til 3000,-

Hva koster en sånn derre greie du nettopp måtte kjøpe til bilen?
(Nei, jeg tenker ikke på viftereima til 29,-)

Forresten var det en som kommenterte at det var morsomt med en moderator som er totalt nybegynner

Jeg kunne jo holdt meg anonym på andre forum, men jeg er stolt over min vilje til å lære og å tørre føle meg litt dum *ler*
Dessuten håper jeg andre lærer litt av dette prosjektet mitt, og ikke blir redd saltvann.
Eller.. jeg er jo litt redd selv :P
Kesol
Litt OT (siden MC uansett snakker om tapet i kampfisk-tråder :D), men hva skal man med bil på østlandet? :p Dere har jo tog og buss...


he he, jeg bor fem minutters kjøring fra større by men her slutter bussene å gå klokka 8 på kvelden
Kesol
Litt OT (siden MC uansett snakker om tapet i kampfisk-tråder :D), men hva skal man med bil på østlandet? :p Dere har jo tog og buss...


Hun bor midt i ødemarka

Dessuten trenger vi bil for å frakte saltvannsakvarier i.
Og møbler fra IKEA, og fulle ektefeller som skal hjem fra fest.
MC Darup
Jeg har sett dette karet til 3000,- Hva koster en sånn derre greie du nettopp måtte kjøpe til bilen? ;) (Nei, jeg tenker ikke på viftereima til 29,-) Forresten var det en som kommenterte at det var morsomt med en moderator som er totalt nybegynner :) Jeg kunne jo holdt meg anonym på andre forum, men jeg er stolt over min vilje til å lære og å tørre føle meg litt dum *ler* Dessuten håper jeg andre lærer litt av dette prosjektet mitt, og ikke blir redd saltvann. Eller.. jeg er jo litt redd selv :P


radiator = 1500
verkstedfiks = mellom 2500 - 2700 (har ikke verktøy selv +++)

alle har lov til å være nybegynner på nye ting, gutta på SF er ganske greie sånn
MC Darup
Hun bor midt i ødemarka ;) Dessuten trenger vi bil for å frakte saltvannsakvarier i. Og møbler fra IKEA, og fulle ektefeller som skal hjem fra fest.


*gliser*

ditt frekke kvinnemenneske :-p


men nå gikk vi veeeldig OT her
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap