- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Hva kan jeg mate krabba mi med?
Hva kan jeg mate krabba mi med?
Inaktiv bruker

Jeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?
Postet 28.06.07 kl 22:17
Inaktiv bruker

Ferskvanskrabbe.......
Postet 28.06.07 kl 22:23
Postet 28.06.07 kl 22:27
Endret: 28.06.07 kl 22:27
Inaktiv bruker

Nei, krabber er ikke ulovlige og ha i akvariumet i Norge. Hummer og Frosker derimot er noe annet
Postet 28.06.07 kl 22:31
Postet 28.06.07 kl 22:36
Inaktiv bruker

ok. har noe lignene.
Takker for flere forslag
Takker for flere forslag
Postet 28.06.07 kl 22:40
kh92noJeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?
Kanskje greit å spe på med litt annet variert, men et grunnleggende basisfòr med et nøye sammensatt nærings- og innhold spesielt tilpasset krabber, hadde kanskje vært greit å ha?
Det finnes et spesial-fòr til krabber, nemlig JBL NovoCRABS.
Jeg bruker dette til eplesneglene mine, ettersom det skal være med på å styrke skallet til krabber. Da tenkte jeg at siden eplesneglene er altetende, så kanskje dette kan styrke skallet deres også
![[External Image] [External Image]](http://tropefisk.no/images/jbl_novocrabs.jpg)
Postet 28.06.07 kl 23:05
Endret: 28.06.07 kl 23:07
kjøpe krabbe..?
Hvor får man kjøpt krabber til akvarium?
Postet 07.07.07 kl 16:11
Inaktiv bruker

mona o[QUOTE=kh92no]Jeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?
Kanskje greit å spe på med litt annet variert, men et grunnleggende basisfòr med et nøye sammensatt nærings- og innhold spesielt tilpasset krabber, hadde kanskje vært greit å ha?
Det finnes et spesial-fòr til krabber, nemlig JBL NovoCRABS.
Jeg bruker dette til eplesneglene mine, ettersom det skal være med på å styrke skallet til krabber. Da tenkte jeg at siden eplesneglene er altetende, så kanskje dette kan styrke skallet deres også
![[External Image] [External Image]](http://tropefisk.no/images/jbl_novocrabs.jpg)
Har funnet ut at krabba liker discus-pellets (småe kuler)
Jeg kjøpte krabba hos Dahls dyrerike
Postet 07.07.07 kl 19:17