Erfaringer med Aprilia Rs?

Noen med Rs 50, 125 eller 250 her?

Skal kjøpe en Aprilia Rs 125 Tuono for 33.000 om noen dager, håper jeg. Den har gått under 10.000 km, og har kun hatt en eier. Selges fra butikk, alt er justert. 2003-modell, kjempepris.

Vet at Rs er kjempesykler, men er det noen med negative erfaringer her?
oljen
det er mange som har skåret rs en fordi de ikke har følt med på oljen.. så ikke glem d gratulerer med motorsykkel *missunelig*
Har kjørt 10 år gammel Virago i et år, så det med oljebytte sitter inne!

Mangler 2000,- for å være ærlig. Håper de kans ette den av til meg i en uke.
(For å være ærlig, har den stått der i over et år uten kjøper, så sjansen for at noen vil ha den nå er vel marginal)
2000;-)
ja det kan nokk stemme det har du 125 lappen eller tung-mellom tung?

for viss du har mellom tung så annbelfaler jeg sterkt husaberg de er de mest nydelige sm crosserene

kan jeg få se ett bild av din fremtidige apprilia?
Jævli kjipt, det er ikke mye penger i den store sammenhengen...

Har bare 125-lappen. Skal derfor kjøpe en sykkel med litt kvalitet nå, som jeg kan ha til etter utdannelse eller den dag jeg har penger.

Sykkelen bakfra på bildet. Fronten er så stygg at den så klart skal byttes ut i noe litt mer naked-passende.
apprilia
de er gode motorsykler men ikke bjunn å trimme for mye for hær hjemme litt sånn jalla plass så er det en del skjæring p.g.a trimm så hold deg unna det han ene har satt på ducati 600cm effekt potte så den går som et skudd

skulle jeg selh hatt 125cm så hadde det blitt en yamaha dt elle lignende
Nei, blir nok ikke trimming. Kjører lovlig.

Poenget med trimming er forresten at det må gjøres korrekt og i mer eller midnre rett rekkefølge. Peise på effektanlegg og ferdig med det; skjært motor. :p
Under et døgn til jeg henter den!
*glise*
Ffff.....
Skiltene var kasta, og jeg får ikke kjøre før på torsdag. Amatørmessig av meg at jeg ikke bestilte skiltene i forrige uke, da.

Hakket mer amatørmessig av Biltilsynet at de ikke kan skrive ut klister-prøveskilt som varer til torsdag. Får man pittelitt makt, så bruker man den... :p
Kesol
Peise på effektanlegg og ferdig med det; skjært motor. :p

Hvorfor det? Noen spesiell grunn til at det skulle skje?
Tydeligvis, siden det har en lei tendens til å skje?

Sjekk mopedportalen.com eller Norsk Aprilia-forum, der står det mye om andre ting man må gjør ei kombinasjon med effektanlegg. Selv er jeg dårlig på motor.

(Med mindre du selv har en Rs med effektanlegg; suit yourself :p)
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap