Corydoras Metae barn.

Nå har jeg fått mitt første kull med Metae yngler over det kritiske småbarn stadiet. Metae er en art det er veldig stort frafall på i uke seks-syv, noe som ikke er helt vanlig. Som regel har man jo vært over de verste kneikene når de er blitt så pass store, men metae viser seg altså for mange å være svært sårbare når man forventer et alt har gått greit. De er så søte! Legger ved noen heller dårlige bilder. Håper dere ser hvor fisken er *ler*Ser det er på tide å fjerne litt alger fra klekke/yngelkarene mine.....

Grattis da!=D
Jeg kan ikke se en eneste yngel oppi der jeg, Gry... Men de er sikkert kjempe søte!
Jeg så dem, jeg Men jeg vet jo hva jeg skal se etter, da

Gratulerer, Gry

Det foregår stadige egglegginger til tross for sommertid i mitt kar med C. metae, og jeg er imponert! De har lagt egg et par ganger i uka nå i det siste, nettopp når jeg trodde sesongen var på hvilestadiet for lek hos Coryer.

Nå har javamosekladden på bunnen der vokst seg stor og fin, og gir dermed flott "yngelbolig". Håper nå at noen flere yngel skal dukke opp og klare seg helt på egenhånd der. Har sett et par stykker i det siste

Tenkte jeg skulle pelle ut noen egg også, kanskje allerede ved neste eggleggingsrunde i det karet.

De er så utrolig søte i den alderen du viser på bildet Perfekt kamuflerte. Men det mørke "bandittbåndet" over øynene avslører dem på bildene
Gratulere så mye. Utrolig moro med yngel
Gjesp! Akkurat kommet hjem fra nattevakt, og må bare få jobben ut av kroppen med litt akvariestoff før jeg tar meg noen timer i senga. Takk for gratulasjoner. Espen; bildene er forstørret, så halve bildet er yngel for å si det på den måten. Du må ikke sitte å lete etter små yngler, det er kun en stor yngel på hvert bilde ;0)

Grattis Gry ,de er bare kjempesøte
Gry
Espen; bildene er forstørret, så halve bildet er yngel for å si det på den måten. Du må ikke sitte å lete etter små yngler, det er kun en stor yngel på hvert bilde ;0)


Haha! Nå følte jeg meg dum! Leita etter sånne små "prikker" jeg... Men jeg så de nå! Vakre var de...
Ja de er kjempe fine i den størrelsen. Små kopier av de voksne, men enda med baby uttrykket i "ansiktet". Ikke rart man smelter.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap