Kuliål-Hva er latin navnet??

Søker i fiskebasen på kuliål, men null treff.
Kan noen hjelpe meg med riktig navn(latin navnet). Regner med at en så vanlig fisk som kuliål ligger i fiskebasen
pangio kuhlii...
menneh.. det er jo bare å søke på ål inne på fiskebasen da... kremt
Som sakt, søkte i fiske basen på kuliål-men fikk null treff.
Men takker så mye for hjelpen
men når du ikke skriver navnet riktig får du jo heller ikke noe opp.. derfor er det bare lettere å søke på ål.. så får du opp alt av det som heter ål ett eller anna.. hehe
bare hyggelig
Sant som du sier, skriver man feil så får man ingen ting opp-det var derfor jeg trengte deg, og nå har jeg fått lest om den igjen-kona har 10-15 stk i fiske suppen hennes. Og jeg hadde ikke peilling når hun spurte om fiskene idag-hadde glemt, hatt dem i 1-2 år og den type fisk er ikke min sterke side.
Men super kuule er dem.
hehe jada de er kjempe artige så lenge de spreller rundt i akvariet.. er jo ikke så mye man ser til dem da.. menmen.. hos oss er det kun når vi gjør rent nesten.. å¨det varer jo ikke så lenge.. de finner jo alltids noe å gjemme seg under eller i.. hehe
Kona har masse planter og røtter i karret-også mye planter foran i karret, så hoss oss ser vi de ganske mye(ihvertfall 5-6 stk) bare du titter inn noen sekunder. Men så må eg også si at fiske tettheten i karret hennes er rimelig liten for tiden, kanskje det gjør at de er mere freme, at de føler seg tryggere. Ikke vet jeg, men var bare en tanke som dukket opp.
nei det vet jeg ikke, men jeg vet at de er mere fremme desto flere de er... da føler de seg tryggere... hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap