Trenger hjelp til å bygge"bord" til 2 karr over hverandre...

Har et komplett akvastabil karr 128 L med understell, og også et panorama i samme størrelse uten understell.
Så jeg trenger hjelp til å bygge et møbel som gjør at karrene kan stå over hverandre-skal stå i stuen, så det må se okei ut også.
Har en 22o L med L134 og L144 i sammen med indiske kloreker. Og de klorekene koser seg med dyr fiskhver dag(l144 yngel).
Så nå skal jeg sette igang drette karr/arts karr med disse 2 typene maller, men må ha litt hjelp til å komme igang med bygge prosjektet mitt.
Ingen som har noen gode forslag??
Er det på grunn av ferien, eller? Sidene har bruker jo å være fulle av hjemme byggere-trenger hjelp/tips så fort som mulig-mister masse L144.
Hiv ut rekene.
Vanskelig kan det være å bygge en reol?

Jonas
Sorry at jeg ikke er så positiv, men i følge min mann som er byggningsteknikker har du en stor utfordring som du helst vil slippe. Å bygge noe som klarer vekta på det øverste karret uten å hvile på det nederste blir ikke enkelt. For hvis jeg har forstått riktig er ikke begge like av utseende. Vil ambefale deg å ta kontakt med en møbelsnekker, for det er ikke enkelt å få det til å se pent ut og tåle vekten av det som står over. Eller en sveiser som kan lage det i stål.
Bord til 2 kar
Hei,
vet ikke måla på disse karene, men du kan jo sette opp en porsareol?
Selges på webzoo. Da kan du lage en hylle til hver av disse...

Søk på porsareol her på forumet
Kanskje enklere å kjøpe en ferdig reol?
Tittet selv på porsa deler fra webzoo,men det virket ikke som om at de hadde komplett utvalg av deler...
Skal man lage porsareol er nok multiteknikk det beste stedet å henvende seg. Komplett utvalg av porsadeler.
Pettern
Skal man lage porsareol er nok [URLBLOCK1]det beste stedet å henvende seg. Komplett utvalg av porsadeler.

Meget kjekt at du linket til denne, Pettern Går rett inn i lenkesamlinga denne!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap