Tråden om det Gry styrer med. (side 2)

Aggi
[QUOTE=Gry]Det er mange som mailer og spør om hvordan befruktede corydoras-egg ser ut. Det er litt vanskelig å beskrive den gyldne, glassaktige fargen, så her er et blide :0)

Akkurat som runde rav-klumper, jo! (Rav = forsteinet kvae) Steike det har du helet rett i! Merkelig at jeg ikke har kommet på å beskrive dem som det tidligere? Takk skal du ha Aggi!
Liten filmsnutt av Sp. Black.
Kvaliteten er dårlig, men dere ser i alle fall hvor runde damene er nå.
Håper det snart blir yngel på de da , spennende om det blir deg eller Birger som kommer i mål først
Sølvi Gullaksen
Håper det snart blir yngel på de da :) , spennende om det blir deg eller Birger som kommer i mål først :)
Ja blir det Birger, da altså......Hmpf!!
Så fine filmer du har Gry!
Men kan du ikke bare copiere det som står i ruten "HTML tag", og limer det inn i teksten din her...
<embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://i198.photobucket.com/player.swf?file=http://vid198.photobucket.com/albums/aa128/GryEHP/Videosnutter002.flv"></embed>
For da slipper vi som ser på å gå inn på den siden, så tilbake hit!:p Hehe...

men ellers så må jeg bare spør om noe som "gry styrer med", som ikke er fisk! Er dette den fuglen dere har i stua? =p
[External Image]
Det skal jeg forsøke å gjøre neste gang, Espen :0)
Den fuglen er Kalle, og er stue-fuglen vår ja :0)

Nå har et av hekkeparene begynt å rydde i rugekassen, så nå går det nok ikke mange dagene før det er egg over vann her i huset også.
klarte å legge det inn slik du sa, så da gjør jeg det fra nå av.
Gry
Det skal jeg forsøke å gjøre neste gang, Espen :0) Den fuglen er Kalle, og er stue-fuglen vår ja :0) Nå har et av hekkeparene begynt å rydde i rugekassen, så nå går det nok ikke mange dagene før det er egg over vann her i huset også.


hehe, så bra da!=D Hvor mange egg legger de av gangen da? Vet du det?:p
De legger alt fra tre til 8 sånn til vanlig.
Her er bilde av det paret som har begynt å rydde i kassa. Finbeck og Fia.
Gry
Det neste bildet er "dagens Black-bilde" Kan ikke få tatt nok bilder av skjønnhetene så dere får bare bære over med meg :0)


ÅÅÅ! Den ser så myk ut, at jeg fikk lyst å kose med den
Gry
De legger alt fra tre til 8 sånn til vanlig. Her er bilde av det paret som har begynt å rydde i kassa. Finbeck og Fia.


Så kule!=D Men er det ikke Nemi da? Har dere skifta navn på h*n?
Et litt bedre bilde av Kalle. Han er akkurat ferdig med mytingen (fjerfelling) så nå ser han bedre ut enn på det andre bildet.
[External Image]
Odd Espen
[QUOTE=Gry]De legger alt fra tre til 8 sånn til vanlig. Her er bilde av det paret som har begynt å rydde i kassa. Finbeck og Fia.


Så kule!=D Men er det ikke Nemi da? Har dere skifta navn på h*n? Nemi har flyttet til Arendal. Satser på hekkepar, og hun var alt, alt for ung. Dessuten bet hun noe inn i helsikkes....
Aggi
[QUOTE=Gry] Det neste bildet er "dagens Black-bilde" Kan ikke få tatt nok bilder av skjønnhetene så dere får bare bære over med meg :0)


ÅÅÅ! Den ser så myk ut, at jeg fikk lyst å kose med den Hihi, tror faktisk den ville mistrives litt da altså Aggi.
Gry
[QUOTE=Odd Espen][QUOTE=Gry]De legger alt fra tre til 8 sånn til vanlig. Her er bilde av det paret som har begynt å rydde i kassa. Finbeck og Fia.


Så kule!=D Men er det ikke Nemi da? Har dere skifta navn på h*n? Nemi har flyttet til Arendal. Satser på hekkepar, og hun var alt, alt for ung. Dessuten bet hun noe inn i helsikkes....

Hehe, okay, men den ligna da...:p Kalle var utrolig fin!=D

MEn tilbake til det våte, de black-greiene er shikkelig kule, du er heldig du!
Odd Espen
[QUOTE=Gry][QUOTE=Odd Espen][QUOTE=Gry]De legger alt fra tre til 8 sånn til vanlig. Her er bilde av det paret som har begynt å rydde i kassa. Finbeck og Fia.


Så kule!=D Men er det ikke Nemi da? Har dere skifta navn på h*n? Nemi har flyttet til Arendal. Satser på hekkepar, og hun var alt, alt for ung. Dessuten bet hun noe inn i helsikkes....

Hehe, okay, men den ligna da...:p Kalle var utrolig fin!=D

MEn tilbake til det våte, de black-greiene er shikkelig kule, du er heldig du! Ja, jeg var veldig heldig som fikk inn disse. Var nok veldig tilfeldig at de var og oppdrive akkurat da jeg bestilte, for de fleste butikker som har dem på sine lister får dem aldri inn. Nå er de snart klare for lek, så det er veldig spennende å se opp i karet hver gang jeg kommer inn på kjøkkenet.
Gry
[QUOTE=Aggi][QUOTE=Gry] Det neste bildet er "dagens Black-bilde" Kan ikke få tatt nok bilder av skjønnhetene så dere får bare bære over med meg :0)


ÅÅÅ! Den ser så myk ut, at jeg fikk lyst å kose med den Hihi, tror faktisk den ville mistrives litt da altså Aggi.
Nåvel... Det finnes jo flere former kos, da.... Jeg har noen kosefisker, selv, jeg...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap