Tråden om det Gry styrer med. (side 3)

Her er et bilde som tydelig viser forskjellen på de to artene. Som dere ser er stripene på laseren mye mer gullfarget, også selve fisken har en mørkere farge, og finnene er mer gyldne. Men, det er lett å ta feil når man bare ser en av artene om gangen.
Bestilt nye coryer.
I dag har jeg fått bestilt en art jeg har siklet på lenge. Det er C. Eques. Jeg har fått bekreftet tolv stykker, og det skal bli litt av et syn i karet. Ellers har jeg bestilt ti Julii, men dem ikke før til neste uke.. er forberedt på at det er Trilineatus, selv om jeg har fått bekreftet av selger at de er Julii. Blir spennende å se :0)
Ja, de er kjempe flotte. Gleder meg til å se dem live :0)
Hvordan gåe det med det Gry styrer med.
Hei på du! Jo da, jeg kan ikke klage. I dag kom kull nummer to med L333 ut av hulen! De er så søte!

Ellers får jeg nye coryer til torsdag. Juliiene. (håper og krysser fingrene fremdeles). De kom til landet i dag, men jeg har enda ikke sett dem.
Oj, skal si de mallene holder på!:p Syns ikke det er lenge siden du sa de hadde fåt bebiser for første gang!:p

Håper du legger ut bilder til Torsdag da? Eller kanskje onsdag, hvis du ikke får tatt bilder med en gang! Men bilder må det komme uansett!;p
Odd Espen
Oj, skal si de mallene holder på!:p Syns ikke det er lenge siden du sa de hadde fåt bebiser for første gang!:p Håper du legger ut bilder til Torsdag da? Eller kanskje onsdag, hvis du ikke får tatt bilder med en gang! Men bilder må det komme uansett!;p
Hehe, de er helt like til de jeg allerede har lagt ut bilder av, men skal se om jeg får lagt ut et etterhvert. Åh, du mener kanskje av Coryene som skal være Julii? Jeg har fått mobilbilder, tviler på at det er "the real thing" men har lagt inn bilder på CW nå, og får forhåpentligvis en id på dem i løpet av kvelden.
Gry
[QUOTE=Odd Espen]Oj, skal si de mallene holder på!:p Syns ikke det er lenge siden du sa de hadde fåt bebiser for første gang!:p Håper du legger ut bilder til Torsdag da? Eller kanskje onsdag, hvis du ikke får tatt bilder med en gang! Men bilder må det komme uansett!;p
Hehe, de er helt like til de jeg allerede har lagt ut bilder av, men skal se om jeg får lagt ut et etterhvert. Åh, du mener kanskje av Coryene som skal være Julii? Jeg har fått mobilbilder, tviler på at det er "the real thing" men har lagt inn bilder på CW nå, og får forhåpentligvis en id på dem i løpet av kvelden.

Jepp, mente Julii, hehe.

Fant ut at jeg skreiv en liten feil i mitt forrige innlegg:p Jeg mente Fredag ikke onsdag!:p Du kan ikke legge ut bilder på onsdag når du får de på fredag!=D
Godt du fikk rettet opp i den grove feilen!! Hehe.
Her er mobil bilder av coryene. De er svært like Julii, men har nok ikke det helt riktige prikke-mønsteret..... :0(
For mye striper i halefinnen. Julii har mye mer prikkete linjer der og.
Oj, de var fine! Uansett om det er julli eller ikke;p Men det er synd hvis det ikke er julii du får!

Feil igjen...
Odd Espen
Jepp, mente Julii, hehe. Fant ut at jeg skreiv en liten feil i mitt forrige innlegg:p Jeg mente Fredag ikke onsdag!:p Du kan ikke legge ut bilder på onsdag når du får de på [B]fredag[/B]!=D


Der meinte jeg Torsdag, ikke fredag! Trur jeg ikke skal skrive noe mere om dager i dag! Litt surrete... Haha...
Ikke rart du er surrete etter den lange bussturen din :0)
I dag har jeg hatt et drømmeoppdrag!
Fikk mail fra en av Oslos akvarie/dyrebutikker i dag, med spørsmål om jeg ville bestemme hva de skulle bestille inn av Corydoras fra Brasil :0) Gjett om jeg ville da?! Så i dag har jeg kost meg kan dere tro.
Har fått beskjed om at Julii kommer fra Brasil (ikke fra Colombia som der de som viste seg å være Trilineatus kommer fra), og det er blitt rapportert garantert Julii fra den leverandøren denne uken, så jeg satt selvfølgelig Julii på listen. Nå er det spennende igjen!
Du som ønsket å jobbe i dyrebutikk, og så får du "bestemme" for dem i stedet
Gratulerer!
Da jeg svarte på forespørselen var det første jeg skrev; oj, drømmeoppgave!

*gliser fornøyd*
Ny reol.
I dag har vi gjort et godt bytte synes jeg. Vi byttet 10 stk L144 bittesmå yngler mot en reol med 4x85 litere. Nå skal jeg samle de coryene jeg har stående litt rundt forbi opp i den reolen, og da ett av karene er delt, blir det to lekskar. På toppen av reolen skal jeg sette de små klekkekarene mine, så nå blir kjøkkenbenken ledig snart :0) Blir vel til at vi setter opp denne reolen til neste helg tenker jeg. Det gleder jeg meg til!
Litt "off-topic", i allefall når det gjelder akvarier og fisk :0) I går kom det første egget hos ett av mine undulat-par som er satt i hekk! SIden undulater legger ett egg annenhver dag venter jeg nummer to i morgen. Om ca 18 dager ventes det første egget å klekkes. Dette blir spennende!
Her er et bilde av egget. Litt større enn coryegg :0)
Litt "off-topic", i allefall når det gjelder akvarier og fisk :0) I går kom det første egget hos ett av mine undulat-par som er satt i hekk! SIden undulater legger ett egg annenhver dag venter jeg nummer to i morgen. Om ca 18 dager ventes det første egget å klekkes. Dette blir spennende!
Her er et bilde av egget. Litt større enn coryegg :0)
Åh så kult!=D Gratulerer med egg da.
Men bildet?=D
Jøss, hvor ble det av det da? 2. egget kom i dag. Her er bildet av det første.
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Stegarud
Reklame for plussmedlemskap