Fotokonken - august 2007!

Bidragene har begynt å komme inn til augustrunden av fotokonkurransen. Alle AF-medlemmer kan delta!

Bruk kveldene fornuftig og ta bilder til fotokonken!

Hvor sender man inn disse bildene? Har et par uretusjerte av min avdøde Dverggurami som jeg kanskje kunne lagt inn...
Klikk på fotokonkbanneret i margen til høyre på siden her og følg anvisningene der
Som AF-medlem kan du delta i Norges største akvafotokonkurranse!

Er det kommet mange bilder inn så langt ?

Mvh Cassandra
Siste dag for innsending av bidrag! 19 bilder er sålangt kommet inn

Fristen går ut i kveld!

Kun kort tid igjen nå før fristen for innsending av bidrag går ut!

Når bildet er innenfor størrelsen osv. blir bildet fremdeles prosessert av serveren på noen slags måte? Føles som om bildene ikke ser helt like ut som når jeg har dem på PCen.
Jeg håper da ikke det skjer. Holger må nesten uttale seg om det. Hvis så er tilfelle så må noe selvsagt gjøres med det.
Jeg er ikke sikker fordi jeg sitter på en annen skjerm enn når jeg sendte det inn, men antok at det bare ble laget thumbnails osv. og at bildet ellers er som det var. Og det er godt mulig det er det, bare lurte litt
Blir alle bildene som kommer inn med? Jeg finner ikke mitt bidrag..
Det er de 20 beste/utvalgte som kommer med.
OK. Var det jeg tenkte men så på linken at det bare var kommet inn 19 bidrag tidligere i dag...
Plussmedlem
biXen
Jeg er ikke sikker fordi jeg sitter på en annen skjerm enn når jeg sendte det inn, men antok at det bare ble laget thumbnails osv. og at bildet ellers er som det var. Og det er godt mulig det er det, bare lurte litt :)

Bildet ditt er ikkje endra. Kors på halsen, ti kniver i hjertet!
Holger Lockertsen
[QUOTE=biXen]Jeg er ikke sikker fordi jeg sitter på en annen skjerm enn når jeg sendte det inn, men antok at det bare ble laget thumbnails osv. og at bildet ellers er som det var. Og det er godt mulig det er det, bare lurte litt :)

Bildet ditt er ikkje endra. Kors på halsen, ti kniver i hjertet!

Flott, da er det nok bare denne skjermen som har blitt gammel
50 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største og eneste akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Over 70 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største og eneste akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Over 90 har avgitt stemme i fotokonkurransen!

Husk å stemme!

Over 100 AF-medlemmer har husket å stemme i fotokonkurransen til nå!

Hver stemme teller! Det er jevnt i teten

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap