Elins vannvittige vannverden (side 9)

Hurra fint at karene er bra for corydoras Gleder meg mer og mer til å flytte fiskene inn om noen uker. Kjedelig å vente, men det er best

Nå har jeg plantet litt i alle kar. Luket i 128 literen og det ble nesten bra med planter i hele reolen. I morgen står 160 literen for tur og godt er det for det går ikke lenger ann å se gjennom vallisneriaåkeren....
I dag har jeg fått sandsneglene mine De skal i reolen og kose seg med matrester.

Jeg lurer på om det er dyreplageri å putte dem i karene der med engang? Karene er jo ikke innkjørt og det er ikke mat i sanden.... Jeg kommer til å mate dem, men jeg lurer for det om...
Jada sneglene ble sluppet i reolkarene. Også har jeg plantet masse i dag, både planter og eikeløv.

[External Image]

Mangler røtter, javamose og pynt, men det kommer seg. Skulle bare ønske jeg var like fantasiful og flink til å innrede som enkelte andre.

[External Image]

[External Image]

Utrolig dårlig lys i denne delen av reolen, men det kommer seg etterhvert det også.

[External Image]
Nå skal jeg avgårde på postkontoret med denne:

[External Image]

Den ble litt mere stappet enn den er på bildet.
Spennende å følge med på tråden din, og er jo IKKE noe misunnelig da, den reolen blir knall fin jo!
Slike tråder som din og Mona O sin er jo kjempe fin reklame for Corydoras også, så intresant å lese
Cecca
Spennende å følge med på tråden din, og er jo IKKE noe misunnelig da, den reolen blir knall fin jo!:-) Slike tråder som din og Mona O sin er jo kjempe fin reklame for Corydoras også, så intresant å lese:-)


Tusen takk. Håper reolen blir fin jeg også. Men nå fikk jeg alvorlig prestasjonsangst hehe, du kan da ikke nevne min tråd i sammenheng med Mona O sin! Det er som å kalle det tørre rundstykket bløtekake hehe. Men jeg er veldig glad at du finner den interresant å lese.

Holder på å laste opp masse bilder nå. Gleder meg til å se om jeg har fått tatt noen bra noen som jeg kan poste her.
I dag slapp jeg to stykker av corydoras albino ut av fødenettet for å se hvordan det gikk. Hadde hjertet i halsen og var redd for at geophagusen skulle spise dem. Så langt har det gått bra... Ynglene lå stille på bunnen ganske lenge før de fikk farten opp og plutselig var de over alt og inspiserte. Øynene deres er ikke så ekle lengre....

Her sammen med boliviansk sommerfugl ciklide yngel

[External Image]

Her sammen med rosa snegle og L144 yngel

[External Image]

Her ved siden av en mallepille

[External Image]

og her ved siden av lille trille som er en corydoras korpulent eller aeneus som den egentlig heter

[External Image]
Litt bilder av Bartholsen som er min flotte L144 han. Bartholsen er min mors pikenavn.. Er jeg glad hun giftet seg med min far og tok hans navn? Ja..

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Og her er en av de tre små som jeg håper skal bli fru bartholsen en dag:

[External Image]
Etter at jeg luket i den brune 160 literen kan man faktisk se inn der:

[External Image]

gleder meg til å ta vekk fødenettet...
Her er ett av reol karene

[External Image]

Jeg gleder meg mer og mer til å få fisk i...
Oppdatering fra sterbai karet, også kjent som 128 literen.

Egg lagt i dag
[External Image]

Yngel som nesten er blitt voksen
[External Image]

Noen av mine corydoras korpulent aeneus, jeg syns forresten det ser ut som de bruker blå øyenskygge.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Bilde fra arcuatus/black karet hvor de har fått høst

[External Image]
De aeneusene var virkelig kjempedigre. Puh! De må da snart få trykket ut noen egg, sånn som de ser ut. De sprekker jo snart!

Hah! Nå fikk jeg sannelig idé til ancistrusnavn, jeg også. Min mormors pikenavn var Bartnes...
Til slutt noen geophagus og boliviansk sommerfuglciklide

[External Image]

Tror dere at dette er en jente forresten?

[External Image]

[External Image]
Dyrehagen
De aeneusene var virkelig kjempedigre. Puh! De må da snart få trykket ut noen egg, sånn som de ser ut. De sprekker jo snart! Hah! Nå fikk jeg sannelig idé til ancistrusnavn, jeg også. Min mormors pikenavn var Bartnes...



heheh bra navn det også ja

Aeneusene har ett problem det er bare hunner.. tror jeg. Men jeg jobber med saken. Altså å skaffe dem en mann.
Fant ut at corydoras aeneus albino ynglene blir 1 mnd i morgen. Eggene ble ble klekt den 20 september.
Du får hilse dem og si gratulerer med dagen fra meg ;-D
Det skal jeg gjøre. Skal prøve såvidt å gi dem røde mygglarver i morgen som gave *ler* må nok til å finhakke, men er det bursdag så er det bursdag.
Inaktiv bruker
:)
fin tråd dette her Elin

lagde du den bakgrunnen av den jackofoam'en du fikk av meg? var det greit og bruke den? lurer på om jeg skal få lagd noen selv snart
Tilfeldig bekjentskap
© RHD2011
Reklame for plussmedlemskap