Fikk anbefalt å vente ca en måned med å kjøpe dem, slik at karet fikk stabilisert seg, støttes dette?
Har, som du sikker ser, vært litt dum nybegynner igjen og kjøpt noen fisk med en gang...
Jeg føler, og rett på meg om jeg tar feil, at det er enklere å få en sunn bakterieflora om det faktisk er fisker der og får det igang.
Hun på butikken anbefalte mollyer sammen med ciklidene, så da kjøpte jeg det. De må jo ha 2 på 1, så det ble 3.
Deretter tenkte jeg at jeg måtte ha noen rensere, så jeg gikk til innkjøp av snegler. Så måtte jo noen rote i sanda *le* Siden du anbefalte å droppe mallene, så kjøpte jeg flying fox.
Nå ser jeg at de er jo ikke fra samme lokasjon som resten av befolkningen, og det hadde jeg bestemt meg for at de skulle være. Har tabbet meg så fryktelig ut tidligere og blandet hummer og kanari nemlig..
Jeg liker å tro at jeg har gått fra superfersk til til en med bittelitt peiling (og da mener jeg bittelitt), så da vil jeg helst unngå alle de tabbene jeg gjorde tidligere og gjøre det 100% riktig fra starten av