- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Hurra,har gjort et malawi-kupp!!
Hurra,har gjort et malawi-kupp!!
Postet 07.08.07 kl 21:33
Postet 07.08.07 kl 21:56
Postet 07.08.07 kl 22:43
Postet 08.08.07 kl 11:20
Postet 08.08.07 kl 14:47
Liss Nilsen[QUOTE=Frank Angell]Det var jo ett realt kupp det, Liss :) Spesielt når en så at Tropehagen stort sett tok 120 for en enkelt fisk tidligere :)
Jepp,enig med deg!
Var forresten oppom der,lå masse døde fisk i mange kar ...skitne kar med skittent vann:/
Fristet ikke akkurat til å handle der....
Nå igjen?? Er jo ikke mer enn 3 uker siden nesten alle karene kolaset, og fisk for mange tusen lå å stinka. De klarte til og med å kverke de to diskusene jeg leverte inn i løpet av meget kort tid.
Helt tallentløst.
Vet ikke helt hvor jeg legger igjen penger snart. Har for lengst kutta en vis kjeller, var innom sjappa på nesset i dag (å du verden hvor mye fisk de hadde.... :p), og nå tropehagen.
Blir vel Harstad neste. Eller som jeg tengte tidligere i dag; back to old times
Postet 08.08.07 kl 20:20
Inaktiv bruker
Var innom harstad i helga, og jeg må skryte over utvalget de har der.. Tenker da mest på den butikken som ligger i kjelleren litt utfor sentrum.
(Men de har litt stive priser)
Den som ligger lengst unna byen i det senteret har store og fine kar, men dårlig med utvalg. Er mest bare guppy, molly osv.. Og virker ikke som om betjeningen kan noe om mer avanserte fisker enn de nevnte
Den som ligger i byen i senteret nedfor peppes pizza (Nei jeg husker aldri navnene på senterene i Harstad) har greit nok utvalg, og eieren av butikken hjelper deg gjerne med alt mulig. Sto en stund å pratet med han.. Dette var faktisk eneste butikken jeg endte opp med å handle i.
(Men de har litt stive priser)
Den som ligger lengst unna byen i det senteret har store og fine kar, men dårlig med utvalg. Er mest bare guppy, molly osv.. Og virker ikke som om betjeningen kan noe om mer avanserte fisker enn de nevnte
Den som ligger i byen i senteret nedfor peppes pizza (Nei jeg husker aldri navnene på senterene i Harstad) har greit nok utvalg, og eieren av butikken hjelper deg gjerne med alt mulig. Sto en stund å pratet med han.. Dette var faktisk eneste butikken jeg endte opp med å handle i.
Postet 08.08.07 kl 21:00
1. Butikk er Dyrebutikken, tidligere Tropehagen, vis à vis Coop
2. Butikk er i Kanebogensenteret. Harstad Zoo heter den vel?
3. er vel i Amfi-senteret (kanebogen er også amfi). Var egentlig ikke klar over at det var noen butikk der Ser av amfi-oversikten at butikken heter Zooshop.
Må vist bare ta turen innom
Er forøvrig helt enig med din oppfattning av butikk 1 og 2 her Helt klart sistnenvte jeg går mest i. Blandt annet på rot-fronten (røtter, altså), har de alltid imponert meg. Aner ikke hvor mange lapper jeg har brukt der på røtter
2. Butikk er i Kanebogensenteret. Harstad Zoo heter den vel?
3. er vel i Amfi-senteret (kanebogen er også amfi). Var egentlig ikke klar over at det var noen butikk der Ser av amfi-oversikten at butikken heter Zooshop.
Må vist bare ta turen innom
Er forøvrig helt enig med din oppfattning av butikk 1 og 2 her Helt klart sistnenvte jeg går mest i. Blandt annet på rot-fronten (røtter, altså), har de alltid imponert meg. Aner ikke hvor mange lapper jeg har brukt der på røtter
Postet 08.08.07 kl 21:07
Inaktiv bruker
Der har du det ja ^^
Den i amfi-senteret tror jeg har vært der en god stund.. Ligger rett til høyre for inngangen.
For å gi et eksempel på prisene de har på butikken ved Coop: Ancistrus på ca 7 cm kostet 299. Kjøpte for ikke så lenge siden en ancistrus hos Harios som var ca 10 cm, og den betalte jeg vel 175 for..
Den i amfi-senteret tror jeg har vært der en god stund.. Ligger rett til høyre for inngangen.
For å gi et eksempel på prisene de har på butikken ved Coop: Ancistrus på ca 7 cm kostet 299. Kjøpte for ikke så lenge siden en ancistrus hos Harios som var ca 10 cm, og den betalte jeg vel 175 for..
Postet 08.08.07 kl 23:23
Postet 09.08.07 kl 10:32
Inaktiv bruker
Knotten er værst i år..
Hvordan går det med yngelen din? Har du kraftforet de opp til en stor størrelse nå?
Hvordan går det med yngelen din? Har du kraftforet de opp til en stor størrelse nå?
Postet 09.08.07 kl 14:44
Nja, disse får ikke den heftigste fôringen i verden. Rett å slett fordi da kollapser hele sulamitten
Er vel noe over 100 ansictrus, og en del røde posthornsnegler i karet, og de produserer noe så inni hel... mye avfall
Har tidligere sagt at yngelen skal være salgbare på sensommeren, og det ser ut til å holde
Har riktignok ett par-tre-fem som er rundt 5cm, men disse er det planer for
Liss: Du får bare stikke innom å sparke meg hardt i ræva om jeg har rassert hele tråden din
Er vel noe over 100 ansictrus, og en del røde posthornsnegler i karet, og de produserer noe så inni hel... mye avfall
Har tidligere sagt at yngelen skal være salgbare på sensommeren, og det ser ut til å holde
Har riktignok ett par-tre-fem som er rundt 5cm, men disse er det planer for
Liss: Du får bare stikke innom å sparke meg hardt i ræva om jeg har rassert hele tråden din
Postet 09.08.07 kl 19:01
Frank AngellNja, disse får ikke den heftigste fôringen i verden. Rett å slett fordi da kollapser hele sulamitten :) Er vel noe over 100 ansictrus, og en del røde posthornsnegler i karet, og de produserer noe så inni hel... mye avfall :) Har tidligere sagt at yngelen skal være salgbare på sensommeren, og det ser ut til å holde :) Har riktignok ett par-tre-fem som er rundt 5cm, men disse er det planer for :) Liss: Du får bare stikke innom å sparke meg hardt i ræva om jeg har rassert hele tråden din ;);)
Åh neida,det går så bra så
Postet 10.08.07 kl 00:17