- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Mod: Hey, nytt underforum;
Mod: Hey, nytt underforum;
Jeg oppdaget nettopp nå at det finnes et nytt underforum:
"Personlige akvarietråder"!
Æh... Har det vært der lenge, eller har det dukket opp nå under omleggingen i disse dager?
Dette kan bli spennende, og jeg håper vi får se mange fine tråder der!
Jeg ser at Gry's akvarietråd ligger der, er den flyttet dit av en moderator?
For da kommer spørsmålet;
er tråden min "Mona's nye lille akvarierom" for lang til å flyttes i sin helhet til det underforumet, eller går det greit...? (jeg vet ikke om det er mye jobb å flytte tråder?)
(Min tråd ble i sin tid lagt under "Gjør det selv" i mangel av passende alternativer da)
"Personlige akvarietråder"!
Æh... Har det vært der lenge, eller har det dukket opp nå under omleggingen i disse dager?
Dette kan bli spennende, og jeg håper vi får se mange fine tråder der!
Jeg ser at Gry's akvarietråd ligger der, er den flyttet dit av en moderator?
For da kommer spørsmålet;
er tråden min "Mona's nye lille akvarierom" for lang til å flyttes i sin helhet til det underforumet, eller går det greit...? (jeg vet ikke om det er mye jobb å flytte tråder?)
(Min tråd ble i sin tid lagt under "Gjør det selv" i mangel av passende alternativer da)
Postet 11.08.07 kl 23:56
Endret: 11.08.07 kl 23:57
Underforumet er helt nytt, så det er nok ikke du som har gått glipp av dette
Alle trådene ala din og Gry sin er listet opp på bakrommet, antar at Holger driver med flytting av disse... Sier antar, for jeg vet ikke bedre
Å flytte en tråd er ett enormt arbeide... 4-5 museklikk så er det gjort
Skal høre med bossen om hvorfor ikke din tråd er flyttet
Alle trådene ala din og Gry sin er listet opp på bakrommet, antar at Holger driver med flytting av disse... Sier antar, for jeg vet ikke bedre
Å flytte en tråd er ett enormt arbeide... 4-5 museklikk så er det gjort
Skal høre med bossen om hvorfor ikke din tråd er flyttet
Postet 12.08.07 kl 00:08
Postet 12.08.07 kl 05:03
Endret: 12.08.07 kl 05:03
Postet 12.08.07 kl 09:49
Postet 12.08.07 kl 13:06
Postet 12.08.07 kl 14:48
Postet 12.08.07 kl 14:51
Postet 12.08.07 kl 16:29
Postet 12.08.07 kl 16:36
Postet 13.08.07 kl 00:37
AggiSi meg...Hvis man har lenker til andre tråder som er blitt flyttet, blir lenkene brudt i flytteprosessen?
Det å flytte en tråd forandrer sikkert bare hva som er "foreldreforaet" til tråden. Det vil si at hvis du flytter en tråd fra "Om Akvaforum.no" til "Diverse" forumet så er det bare den informasjonen som sier hvor tråden ligger som endres, ikke linken til tråden, eller noe annen informasjon om den, hvis det ikke ønskes. Det er ihvertfall vanlig forum funksjonalitet
Venta på at dette med egne tråder skulle komme. Kanskje jeg må lage meg en i fremtiden, hvis jeg finner på noe interessant. Bra jobba AF folk
Postet 13.08.07 kl 01:26
Endret: 13.08.07 kl 01:27