Noen forslag til innredning?

Noe (litt billige) ideer til hvordan jeg kan gjøre dette akvariet finere? Nå er det bare rotete og ikke noe fint.
Hei RunarH.

Jeg synes akvariet ditt er ganske fint jeg. Du skal slett ikke være så misfornøyd.
Vi har alle vår unike måte å innrede på, for vi liker jo ikke alltid de samme tingene. Bra er det, tenk så kjedelig om alle akvarier var likens!
Men siden du spør så ville jeg ha;

1. Satt på en ugjennomsiktig bakgrunn - eller malt denne. (på utsiden selvfølgelig)
2. Det er noen skjell i akvariet ditt? Disse ville jeg fjernet. Skjell hører ikke til i et ferskvannsakvariet etter min smak.
3. Planter; Jeg ville prøvd skjule filterpumpa litt ved hjelp av store planter. Jeg ville hatt mer planter i akvariet. Liker det slik jeg. Større planter som dekker litt av bakgrunnen i akvariet. Og som gir fiskene muligheten for å gjemme seg litt når de har behov for å være litt alene.
4. Om praktisk mulig, ville jeg "løftet" rota litt - slik at det ble litt mer høyde på den. Skal stå i bunn selvfølgelig - men nådd litt opp i vannet. Gjerne kjøpt en rot ekstra.
5. La grusen skråne litt. Lavest i forkant, høyest bak.
Det nevnte med grusen, rota, plantene og bakgrunn - gir litt dybde i karet synes jeg.

Men RunarH. Først og fremst skal du gjøre slik du og fiskene dine trives med!
Artig den hula du har laget av steiner.

mvh
jeg synst det hadde vert fett med en bakgrunn av noe slag ,
sort søppelsekk bakgrunn eller en juwel rock bakgrunn som er enkle å fikse på
det synst jeg er fett da , en juwel rock bakrunn er relativt ganske billig .
jeg liker masse røtter å planter . hvist det hadde vert noe du synst er fett
enig med de andre her... få til en bakgbrun av noe slag og prøv å skjule pumpe litt på et vis
Tilfeldig bekjentskap
© Terje Skage
Reklame for plussmedlemskap