Hurraaa! Jobb i dyrebutikk!

Endelig har jeg fått svar; Ja, jobben på dyrebutikken er min. 30-40 timer i måneden på Zoo Shop Bertheus i Harstad!

Skal jeg få betalt for å leke med hamstere?
DYYYR! PENGEEEER!

Nå blir det råd til mer fisk og mellomtung-lappen til våren
Tjah, har jo sagt til han at jeg skal kjøpe den alt for store arowanen om han ga meg kar som er stort nok. :p
Gratulerer!
Regner med at det er hamstrene du er ute etter ja
Kan ikke si annet enn at jeg småflirer her jeg sitter ved tanken på Kesol som sitter og diller og leker med hamstere

Gratulerer så mye med ny jobb! Det må være utrolig gøy å få jobbe med hobbyen og faktisk tjene penger på det i samme slengen

Lov meg at du sier NEI til å selge Oscar-ciklider til folk som skal ha dem i gullfiskboller....
(overhørte en samtale med en ny kunde og en ansatt i en dyrebutikk her i sommer. Skrekk og gru!! Kunden ville ha en gullfiskbolle, og så kjøpe en Oscar å ha i den! HELDIGVIS sa den ansatt i dyrebutikken tvert nei... DET var imponerende!)
De har heldigvis ikke slike holdninger til å selge fisk i akkurat den butikken. Ikke som konkurrentene, som sa til dama mi at hun kunne ha dvergkulefisk i 5,5 liter.
Og et bilde av meg og pusen til dama, for de som ikke ser for meg at jeg koser med hamstere.
Hei Kesol.

Gratulerer. Din heldiggris! Kjempeartig for deg.
Blir nesten misunnelig. Skulle jeg valgt yrke om igjen i dag, ville en slik jobb absolutt vært tatt med i valgmulighetene.

mvh
Gratulerer så mye. Er litt misunnelig. Kunne godt tenkte meg å jobbe i dyrebutikk selv men har vel gjort meg litt for avhengig av den lønnen jeg har.
Tro meg ikke alt er gøy i en dyrebutikk hele tiden...
Jober i en selv, og det er sykt mange kunder som ikke har det granne peiling på hva de snakker om, når det gjelder fisk...

Men det er morsomt å ha det som jobb, når det også er hobbyen din.. =)

En ting som irriterer meg ofte på jobb er at mange kunder tar det som en selvfølge at vi i butikken kan absolutt ALT enten det er fisk eller innholdet i forboksen.. hehe Ingen kan alt, men må ærlig innrømme at jeg har lært mye her og i butikken som jeg ofte pleier å hjelpe kunder med... Stå på å gi mer informasjon slik at alle lærer noe, og vi unngår Oscar i bolle..

Gleder meg villt, om et par timer bærer det av sted for å kjøpe TO akvastabil :P en 128l og en 325l ...!! Gleder MEG
Gratulerer Kesol

Min drøm er også å jobbe i en akvariebutikk, men jeg tror jeg kommer til å starte en selv når jeg blir litt eldre.
Jeg jobber også i en dyrebutikk, men ønsker heller å jobbe i en akvariebutikk, med bare akvarier. Der jeg jobber er ikke fiskeavdelingen så prioritert, for vi selger mer av hunde- og kattefôr og høy osv. Men ellers er det veldig greit å jobbe her, for man får som sagt betalt for å kose med dyrene. Dessuten så får jeg 30% rabatt på varene. Muhahaha!
Gratulerer med MIN drømmejobb!! Skulle ønske det var en kjede som turte å satse på en butikk her i byen, og jeg skulle lenket meg fast på utsiden til jeg fikk jobb der.
Gratulerer så mye med en morsom og givende jobb

Jeg har mange ganger tenkt på dette:
Benni
Tro meg ikke alt er gøy i en dyrebutikk hele tiden... Jober i en selv, og det er sykt mange kunder som ikke har det granne peiling på hva de snakker om, når det gjelder fisk...
Har overhørt endel samtaler mellom kunder og ansatte som må være mildt sagt frustrerende, så det blir vel litt utfordringer også
Gry
Gratulerer med MIN drømmejobb!! Skulle ønske det var en kjede som turte å satse på en butikk her i byen, og jeg skulle lenket meg fast på utsiden til jeg fikk jobb der.

Ja, er det ikke bare å spør om du kan starte en da?:p Haha...

Gattis Kesol! Og kos deg med hamsterne!;D
Skulle til å spørre om det samme, Gry. :p Teit å sitte å be om at en stor, ekkel kjede skal innvandere Risør by.
Er nok for liten interesse til at jeg tør satse pengene mine på å åpne butikk her. Litt for få mennesker på et vis.......
Grattis med Jobben Kesol.

Jeg jobber selv i en dyrebutikk, og det er (som mange andre som sier her inne) ikke alltid så gøy og hanskes med vanskelige kunder som forventer at du setter deg inn i situasjonen deres med en gang, men du forstår hvor kult det er å jobbe i en dyrebutikk når du får kunder som sluker alt du sier og kjøper planter for 2000kr,- fordi du sier at det ser så mye finere ut med planter og som går med på å kjøpe alt du har i butikken for å gjøre forholdene til fiskene sine så gode som mulig, det er da du skjønner hvor kult det er. Jobber på vestkanten av Oslo hvis det var noen som lurte på hvor folk kunne finne på å kjøpe planter til 2000kr,- Men håper du får fine sjefer som skjønner seg litt på akvarier, sjefen min har utrolig peiling på det meste, men det er vel egentlig meg alle spør etter når de skal ha noe og det er alltid gøy, men det er ikke alltid så gøy når de ringer deg mens du er på skolen for å spørre deg om L-nummeret på den malla vi hadde i butikken for 3 måneder siden, så husk en ting, aldri bli bedre enn de andre ansatte når det gjelder akvaristikk

Lykke til i ny jobb
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap