Aggi sitt akva-kaos :D (side 10)

Hehehe, dette var visst dagens quiz... Så vidt jeg husker, så er Rose lærer, og bor på Tysnes, eller noe sånt... Korriger meg om jeg tar feil, Rose...
Du har helt\nesten rett Aggi, jeg jobber litt som lærer(i kunst og håndverk) og som assistent på en ungdomsskole, og jeg bor på Tysnes.

Jeg mener å ha sett flere av profilene her inne. Synes det er morro å se mennesket bak.
Aggi
Hehehe, dette var visst dagens quiz... Så vidt jeg husker, så er Rose lærer, og bor på Tysnes, eller noe sånt... Korriger meg om jeg tar feil, Rose...
...men at jeg opprinnelig kommer fra Tysnes visste du vel ikke. Foreldrene mine kommer derfra og jeg har selv bodd der da jeg var liten. Flyttet til Bergen da jeg var i 3-4 års-alderen men har vært mye på ferie der.
Nei det visste jeg ikke, SoVe. Trodde det var Olsvik, du kom fra, jeg. ;D
Var 8 da jeg flyttet til Olsvik... og 17 da jeg havnet på Os.
OK
Jeg ble født i bergen, og oppvokst i Bergen, men alle blir like forvirret når jeg forteller det, p.g.a. dialekten... Familiepåvirkning, heter det....
Kloreka, som for øvrig hadde navnet Fredrik Reke da vi kjøpte ham, har vært borte i noen døgn. Har ikke sett ham, og jeg lurte litt på om han hadde forulykket. Har leita utenfor karet til og med, siden sånne reker er litt utbryter-konger... I dag dukka den opp, stakkars. Helt uten hovedklørene sine... Lurer litt på hva som har skjedd egentlig... Mistenker at den kan ha surra seg inn i javamosen, og så ikke komt seg løs... Eller at han har bytta skall, og så har han slitt av seg litt for mye... Han har jo ikke konkurrenter oppi der. Killiene lar ham være i fred. Det virker som om de vet at han kan slå kloa i dem...
Han har sikkert vært uten mat i noen dager, for det har jo bare vært snegler til ham, og det klarer han ikke å spise uten klør... Jeg slapp nedi en liten krabbe-tablett til ham, og det så han ut til å bli glad for. Nå sitter han og sutter på tabletten, og ligner en unge som sitter å suger på en bolle...
Bilder av min nye HM kampfisk-hann.
Kvaliteten på bildet er dårlig, men det er iallefall mulig å se at han er fin
De svinser ustanselig på dagtid, så det er litt vanskelig å ta bilde av dem.

-Oi! Så spennende med flyteplanter!
Forundringspakke
I går oppdaget jeg yngel i hovedkaret. Det er såpass lite fisk der nå, at de ikke blir spist helt med det samme de er klekket. Jeg har hittil fisket ut 12 stk, og det er jo litt morsomt å ikke ane hvilken yngel man har fått.. Mest sannsynlig er det venusfisk. Men det kan også være glødelysdanio, eller begge deler....
Et tredje alternativ er at eggene har fulgt med plantene jeg har kjøpt på auksjon...

Skikkelig forundringspakke, med andre ord... Det vil vel vise seg om noen uker...
Stakkars Fredrik Reke, da... Håper du forbarmer deg over ham og gir ham en tablett i ny og ne!
Så lekker en kampfisk, da! Kan kampfisk gå sammen med krystallreker, tror du??? Jeg bygger stadige luftslott for vaskerommet mitt!!
Gulli
Så lekker en kampfisk, da! Kan kampfisk gå sammen med krystallreker, tror du???
Tviler på at du har så mange krystallreker igjen da.... Men har du en ugjennomtrengelig mosedott å putte oppi til en kampfisk, så vil noen kirsebærreker kunne produsere en del levendefór til kampfisken... Men det var vel ikke akkurat det du tenkte på?
Hejsan Aggi

Fin tekning du har som bild på din avitar!

Rena konstverket
Takk, takk!
Min datter som har tegnet den. Hun har nok en del kunstner-gener fra familien min.
Vem är det som dansar balett ?
Är det du kanske
Nei, da hadde hun sikkert tegnet meg en del rundere... Hehehe...
Men det kunne kanskje vært henne selv? Vi var og så svanesjøen en gang. Da ble hun litt opphengt på ballerinaer en stund...
I kveld er det hjemme-aleine-fest... Første gang på lenge jeg har vært helt aleine, og det er litt deilig, litt kjedelig, litt ensomt... -og jeg aner ikke hva jeg skal finne på... sutle i karene? Er ikke helt inspirert til det heller. *gruble, gruble*
Hmm. Synd jeg ikke har fått filmene enda da. Ja ja. Jeg har likevel ikke hjemme-alene-fest denne helgen. Eldstemann er forresten på hjemme-alene-fest i kveld. Håper det går bra.
Ja, det var synd. Da kunne du ha tatt deg en tur.
Kos deg i kveld, Aggi!
Selv sitter vi på hotellrommet og slapper av med støle skuldre og nakker etter å ha malt tak og tapetsert kjøkken i dag.
-og jeg kikker på akvarier, selvsagt...
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap