Billig småkar på Bunnpris (side 2)

Vel, fôret kastet jeg med en gang jeg åpnet pakken. Lukter slikt kitt-greier unger leker med. Ikke noe jeg vil bruke i alle fall Har jeg ikke råd til å kaste 7g med fôr, får jeg heller finne meg noe annet å gjøre Gullfisk har jeg jo heller ikke :p
Pumpen har så dårlige mottrykksegenskaper, at den kan dytte 120L\t dersom det ikke er noe koblet til.
Jo dypere ned i vannet, jo mere mottrykk, og jo mindre luft kan flyttes
Den som jeg fikk med, greier ikke å presse ut en boble på 50cm dyp f.eks

OK, Da skjønte jeg Takk for oppklaringen
Inaktiv bruker
Frank Angell
Vel, fôret kastet jeg med en gang jeg åpnet pakken. Lukter slikt kitt-greier unger leker med. Ikke noe jeg vil bruke i alle fall :) Har jeg ikke råd til å kaste 7g med fôr, får jeg heller finne meg noe annet å gjøre ;) Gullfisk har jeg jo heller ikke :p

Sååe, Frank.. Handlet du alle karene de hadde? Så bare ett når jeg var der nå i kveld
Var 2 der tidligere i dag, ett når jeg forlot, så dette var kanskje ikke det som solgte best ?

Får vel si meg passe fornøyd med å ha 8 kar stående i stua. I alle fall til penger til en 720L++ er på plass, da blir det andre boller
Frank, hva skal du ha i 720-literen du sikter mot?
Kesol
Frank, hva skal du ha i 720-literen du sikter mot? :)
Planen er fisk. Jæ godt svart, eller hva?
Eneste jeg vet, er at fiskene i 375litern skal få seg større kar. Blir vel en tanke økning i antallet av stimfisker (kongo 50+, danio enten 50+ eller helt ut).
Trolig 2 par scalare, tiden vil vise.
*dunker hodet i veggen* Og jeg som er på let etter et lite karantene-kar. Hvorfor bor jeg i feil by
Inaktiv bruker
For det første; Sikker på at de ikke har disse karene på bunnpris i Stavanger?

For det andre; Vær glad du ikke bor her oppi nord ^^
Torjus Knutsen
For det andre; Vær glad du ikke bor her oppi nord ^^
Hva er galt med Nord? Sånn bortsett fra lange, mørke vintre, få og dårlige fiskepushere, ingen klubber osv ?
Torjus Knutsen
For det første; Sikker på at de ikke har disse karene på bunnpris i Stavanger? For det andre; Vær glad du ikke bor her oppi nord ^^
Hah! Jeg har en venninne som nettop kom fra ferie oppe i nord... Dere her nå hatt myyye bedre vær enn det vi har hatt i de siste ukene... Misunnelig, så det så!
Inaktiv bruker
Frank Angell
[QUOTE=Torjus Knutsen]For det andre; Vær glad du ikke bor her oppi nord ^^
Hva er galt med Nord? Sånn bortsett fra lange, mørke vintre, få og dårlige fiskepushere, ingen klubber osv ?
You said it!

Aggiiiiii: I år har vi hatt bra vær ja, i løpet av den korte korte sommeren vår ^^
Hmmm Trøst deg med at her er oktoberværet i full sving... Flom over alt... Kort sommer? Sikkert ikke kortere enn våres i Bergen... Vi har nesten ikke vinter, men en laaang våt høst, og en laaang våt vår.... ;P
Inaktiv bruker
Vi har vist alle våre problemer, men hva f***, vi har jo en innendørshobby



Edit, God natt!
Joda... Gode grunner for å ha innendørshobby....
Jeg kom på en stor fordel for dere langt nord... Iallefall de som bor i indre strøk... Levendefóret kommer flygende etter dere bare dere åpner ytterdøra... En fordel for fiskene i det minste ;P
kom akkurat over denne tråden og følte med en gang at jeg måtte ha ett av disse til skrivebordet. et lite nanoscape med kirsebærreker kanskje

noen som har sett disse på bunnpris i oslo-området?
Du kan jo slå opp på de rosa sidene, og ringe rundt til alle butikkene
Torjus Knutsen
For det første; Sikker på at de ikke har disse karene på bunnpris i Stavanger? For det andre; Vær glad du ikke bor her oppi nord ^^


Hehe, visste ikke at de hadde Bunnpris i Stavanger. Samboeren min fra Sogn and the fjords sa at bunnpris var et trønder-fenomen..... hehe

Er det ikke fint der oppe i nord da?
De har iallfall ikke noen butikk i Stavanger - eller noe annet sted i Rogaland - med på den oversikten det er linket til her i tråden.

Synd, for jeg hadde gladelig betalt 200 spenn for et slikt.
Aggi
Du kan jo slå opp på de rosa sidene, og ringe rundt til alle butikkene ;)


hehe, så mye tellerskritt a gitt.. jeg bare hopper på skateboardet og går i butikkene rundt her jeg

jeg SKAL betale 200 riksdaler for dette. bare så det er skrevet!
Da kan jeg spare deg en rulletur til Sagene... TRANG butikk!
Sikkert ikke noe kar der...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap