Billig småkar på Bunnpris (side 3)

tenkte meg først på lysaker. ganske sikker at det er der
tiger alexander
tenkte meg først på lysaker. ganske sikker at det er der :)


Gi beskjed her om du finner de der! Og om du gjør; Be de holde av til meg!!! Hehe. Skal ikke se bort ifra at jeg skal minst et par

Kan også si at du kan spare deg for tur til butikken på Sinsenterrassen - der hadde de aldri hørt om karet. ...Hmmm, det er kanskje drøyt å skate fra Lysaker tyil Sinsenkrysset!?
hehe. langt nok er jo også en på oslo s, du kan jo prøve der!
Tror jeg betalte 250 for et 19l glasskar med toppglass på TAM Alna. Riktignok uten noe utstyr, men har man luftpumpe liggende, så er vel den bedre.

Ellers koster et 19l terrarie 96 kr på Webzoo.
nå har jeg vært på bunnpris på bislett, oslo s, og hm.. ett sted til. ingen kar så langt. nå gir jeg opp
tiger alexander
nå har jeg vært på bunnpris på bislett, oslo s, og hm.. ett sted til. ingen kar så langt. nå gir jeg opp :)

Mindre slitsomt å ta en telefon eller ti ;P
Har ringt til Bunnpris på Lysaker og i Asker. Ingen av dem hadde kar. De foreslo Skårer, men der har jeg ikke sjekket opp ennå.
Aggi
[QUOTE=tiger alexander]nå har jeg vært på bunnpris på bislett, oslo s, og hm.. ett sted til. ingen kar så langt. nå gir jeg opp :)

Mindre slitsomt å ta en telefon eller ti ;P

nja, jeg har bare vært innom disse litt på slumptreff siden jeg har gått forbi og tenkt "hvorfor ikke"
Inaktiv bruker
håper på at hareid av alle plasser har
Ser for meg intetanende bunnpriskunder har handlet alle disse karene sammen med sine dagligvarer... Nå sitter de hjemme og "koser" seg med gullfisk og piraya ;P Til slutt ender det med at de må ta badekaret i bruk...
Havengel
Ellers koster et 19l terrarie 96 kr på Webzoo.

Jeg har mange av de plastkarene der, og det jeg synes er bittelittegranne dumt med dem, er at plasten de er laget av har en bruntone i seg. Det skulle vært helt blank og fargeløst, det er finest og best synes jeg.

Dette acrylkaret fra Bunnpris er jo bedre i så måte Alt dillet som fulgte med hadde jeg ikke trengt, men selve plastkaret hadde vært ypperlig. Slike plast/acryl-kar er jo så lette i vekt og utmerket å bare stable vekk når de ikke er i bruk.
Småakvarier i glass er man nødt til å være mye mer forsiktige med, også mht hva man stabler rundt dem og ved siden av (et kakk og glasset brister...)
Noen som vet om dette var et innkjøp som ble gjort en gang, eller om det blir ført enda?
Disse blir fortsatt solgt på netthandelen og går for 70-140 kroner, men så kommer jo 200 kroner i ekstrakostnader om du bare kjøper dette
kjøpte på netthandelen 2.10
2.10.07 fikk vi tilslag på 51 kr for et av disse. Vi hadde totalt 9 varer, og fakturagebyr 65 og frakt 138 kom som tillegg, og må fordeles på alle disse, men karet var nok det tyngste av varene ifht frakt.
Heromkring har det billigste småkaret jeg har sett kostet 315 kr (plast, uten pumpe, Førde).
Karene er fine å ha til lek, yngel, oppforing, karantene, reker, snegler ++
Vi skaffer oss en glassplate til å ha på toppen.
Frank: et sånt "akvarie" som du har kjøpt deg fikk jeg også plutserlig veldig lyst på...har en ganske sterk lampe som kan brukes, men hvorfor er det ikke pumpe? Er en veldig uerfaren akvarist...tenkte å bruke dette til et lite yngelakvarie til jeg skaffer meg noe større og litt mere holdbart:P Går det med et yngelakvarie uten pumpe med dagelig vannbytter? Hva gjør du for at varmen skal være stabilt i et slikt "akvarie"?
Det følger med et filter og tilhørende luftpumpe. Så det eneste som ikke er med er lokk og lys.
ok...Dem hadde det vist ikke i min nærmeste bunnprisbutikk, så jeg tviler på at jeg kjøper det da, men bestiller kanskje over nettet istedet hvis det er noen billige der...
Se på innlegg 54. Auksjon pågår nå
til til karet på netthandelen?
Ser det ikke følger med noen form for lys til dette karet på netthandlen.
Er det bare å sette en spot i veggen bak feks?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap