To moderatorer møtes i nordens Paris (MC & Geir)

Og jeg benyttet anledningen når jeg var i Tromsø til å mase meg til et besøk hos Geir Kristiansen.

Hadde med storesøstra mi som har diskus, men veldig amatør. Og det er jo jeg også ang diskus spesielt fant jeg ut.
Så altså.. *kremt*.. diskus har mange nesebor.
Nei, det er ikke hullsyke eller parasitter eller annet skummelt i min søsters kar, men nesebor!!

Søster: "Hæ, så alle de hollene er næsa??"
Geir: "Ja"
Søster: "Jammen- det ser jo så rotat ut!"
Geir: "Kommer du hit på besøk og kalle diskusan mine rotat??"

:P

Det skal bli morsomt å starte med diskus snart selv, spesielt siden jeg nå VET at alle de små hullene er nesebor

I kjelleren hadde Geir en reol med maller, og jeg er glad han ikke sjekket innholdet i veska mi da vi dro.
Jeg ble helt fortapt i den ene brune diskusen, og hadde jeg hatt med den store veska burde han i allefall hatt tyverikontroll ved døra.

Veldig koselig og lærerikt besøk!
Takk for titten, praten og hjembaksten din Geir

(En digresjon, ferien ble veldig brutalt avsluttet. Min kjæreste skatt av en katt er sporløst borte, og vi returnerte til Oslo i rekordtid.)

Takk for besøket MC. Hyggelig å få et ansikt på det skrevne ord.

En digresjon til : Heretter blir det flyplasskontroll av besøkende med store håndvesker.

Men hva er det fulle og rette navnet på den brune jeg ble helt fortapt i?
Den med den veldig brede pannebrasken.. skikkelig tøffing

Jeg synes enkelte (feks modder?) bør få immunitet mot kontroller.

Symphysodon aequifasciatus Alenquer "Barra Mansa"

Har sett på bildene på Kai Hansens hjemmesider, tror jeg må ta en telefon og en biltur.

Det er et godt valg.

F1 yngel fra Kai er høy kvalitet til en rimelig penge. Bedre handel får du ikke i Norge.
Nå som AF's utskremte medarbeider har vært hos "vår mann i Tromsø", si meg en ting...

Er Geir blond, slik jeg alltid har innbildt meg at han er? Bare en fiks idè jeg har fått for meg *he-he* Har han en annen hårfarge må jeg revurdere hele min oppfatning, for jeg har alltid sett for meg han som blond

hmmm... gjør meg klar til en solid moderering.
mona o
[I]Er[/I] Geir blond, slik jeg alltid har innbildt meg at han er? Bare en fiks idè jeg har fått for meg *he-he* Har han en annen hårfarge må jeg revurdere hele min oppfatning, for jeg har alltid sett for meg han som blond :-)

Hva? Geir er jo rund med svarte striper og piggsveis! ;p
Jeg kan gjerne svare Vel han er ikke blond. Er vel noen snev av grått der, men ikke noe blondt.

hehe
Så ut som tykt, flott mørkt hår med litt grått i.

(regner med den rødhårete datteren er skyld i noen av de grå)

Etter å ha kravlet meg opp fra gulvet etter sjokkskadene, har jeg nå innfunnet meg med at "vår mann i Tromsø" er totalt annerledes enn jeg hadde trodd...

Jeg gikk og trodde han var stor, en tykk mann.
Men det var han jaggu meg ikke.

Morsomt å treffe folk i virkeligheten ja
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap