Golden akvarie

Hei er det mulig og få tilbake melding på akvarie mitt, er beregnet for golden. har planer om og male sort bak, er det noen som har ideer for og forbedre utsende eller forholdene til mine fremtidige golden fisk?
Synes det ser bra ut jeg. Du har Vallisneria planter og de passer bra. Steinrøysa er kommet på plass og roten er der den skal være. Personlig ville jeg ikke malt glasset selv om jeg vet at mange gjør det. Finn heller noe svart plast og fest bakpå hvis du ikke skal ha innvendig bakgrunn. Du har mange steiner ser jeg. Selv fikk jeg vite etter at steinen var kommet oppi at jeg burde ha isopor i bunnen under sanden, så jeg måtte begynne på nytt. Jeg har festet svart liggeunderlag både på baksiden (inni karet) og i bunnen under sanden. Rimelig og greit. Ligner litt på de billigste bakgrunnene som er i salg.
takker for svar, jeg har isopol under slapp av =D, er litt beskymra for om jeg har nokk hjemesteder.. tror jeg kjøper noe "stoff i sort som jeg taiper på. har planer om Ancistrus og golden... er bare beskymra om de begyner og krangle om hulene..... "nybegynner"
tips til sort bakgrunn:
biltema selger solfilm til 50 kr rullen
den festes med bare vann og svært enkel å fjerne
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap