hvordan oppdatere/slette akvariene på Dine akvarier

Ser at egentlig ingenting stemmer ut i fra det jeg har skrevet/har på Mine akvarier.

Fant ikke ut hvordan jeg kunne oppdatere akvariet, så jeg prøvde å slette det ene for å skrive på nytt, men selve tanken viser jo fremdeles, kun innholdet som er slettet.

Noen ide om hvordan jeg kan fiske dette og oppdatere den andre tanken da innholdet ikke stemmer lenger.....

Veit jeg er et surrehue når det kommer til slikt så fremgangsmåten er sikkert super-enkel....
Gå inn på profilen din, trykk på det akvariet du vil endre, og i menyen til venstre står det "endre dette akvariet" (i en annen farge enn resten av menyen, pga så mange overser denne knappen). Her kan du endre akvariet.
Du går inn på det aktuelle karet, og så kikker du til venstre, og da finner du disse knappene...

[External Image]
ok, for lett altså.... *dunk dunk dunk* hjernecellene mine må vel snart ha lada opp etter grillkvelden hos naboen sist helg?
Eventuellt hvis man nekter å samarbeide med data'n, så kan man jo være så trassig at man redigerer det fysiske karet slik at det stemmer med profilen ;P
Jeg regner meg selv som temmelig datakyndig, og jobber også en del med brukergrensesnitt design, og de knappene der ligger veldig ulogisk plassert faktisk. Jeg brukte en stund på å finne den første gang jeg også En av de få tingene å utsette på forumet
Aggi
Eventuellt hvis man nekter å samarbeide med data'n, så kan man jo være så trassig at man redigerer det fysiske karet slik at det stemmer med profilen ;P


hehe, kanskje det
biXen
Jeg regner meg selv som temmelig datakyndig, og jobber også en del med brukergrensesnitt design, og de knappene der ligger veldig ulogisk plassert faktisk. Jeg brukte en stund på å finne den første gang jeg også :) En av de få tingene å utsette på forumet ;)



har sagt dette til frank før når jeg slet med å finne knappen.
fiskeren
har sagt dette til frank før når jeg slet med å finne knappen.
Frank har ikke noe med dette å gjøre Om jeg hadde tilgang til mer avanserte ting enn det jeg har, ville jeg uansett ikke rørt det. Da hadde nok AF hatt en nedetid på ca 23 timer i døgnet

Siden det ikke er svart på det opprinnerlige spørsmålet, om hvordan en sletter hele karet, gjøres dette enkelt og greit med å se på listen over sine kar.
Der er det en pen rød X, som helst ikke skal røres

[External Image]
takk takk. Trenger jo ikke slette-knappen nå når jeg fant ut hvordan jeg kunne redigere poster. Tenkte at jeg fikk vel slette mine akvarier og lage nye, siden jeg var så pass dum å ikke klare å se hvor redigerings-knappen var.
Veit det, Trine
Grunnen til at jeg la inn denne infoen, er rett å slett fordi noen andre kanskje ser på tråden engang, når de lurer på hvordan de kan slette karene sine
men du frank.
jeg sa d til deg og da får du sende videre.
eller jeg sa d på en tråd som tipper kun du som mod leste derfor skulle du si d videre.

så om ikke du har no med d hører modene litt på deg
Tilfeldig bekjentskap
© stigger
Reklame for plussmedlemskap