pakistanbotia
Postet 30.08.07 kl 09:13
Endret: 30.08.07 kl 10:26
Postet 30.08.07 kl 09:27
Postet 30.08.07 kl 09:28
Postet 30.08.07 kl 09:34
Postet 30.08.07 kl 09:38
Usikker på prisen, men ligger vel på rundt 100lappen.
Jeg har sett pakistan/polka dot botia på Krizoo som ligger på sem (like utenfor tønsberg).
De har også en avdeling rett ved bussterminalen i tønsberg(butikken ligger nesten rett under den gangbrua på farmandstredet ).
Og jeg har sett de på Maxizoo som er den nystartede butikken som ligger på kilen. (må kjøre forbi sykehuset og vidre den veien.)
Det er også en liten butikk i tredje etasje på farmandstredet men husker ikke om jeg har sett de der i det siste.
Jeg har sett pakistan/polka dot botia på Krizoo som ligger på sem (like utenfor tønsberg).
De har også en avdeling rett ved bussterminalen i tønsberg(butikken ligger nesten rett under den gangbrua på farmandstredet ).
Og jeg har sett de på Maxizoo som er den nystartede butikken som ligger på kilen. (må kjøre forbi sykehuset og vidre den veien.)
Det er også en liten butikk i tredje etasje på farmandstredet men husker ikke om jeg har sett de der i det siste.
Postet 30.08.07 kl 09:45
Postet 30.08.07 kl 09:48
Richard ThinghaugenOk, er bare utrolig i tvil hva jeg skal kjøpe som er effektiv mot sneglene, og som ikke plager livet av annen fisk. Vurderer også noen eplesnegler, men vet ikke hvor effektive disse er mot pestsnegler.
ps hvordan er maxizoo? er det en bra butikk? har ikke fått tatt turen dit enda.
Ligger det ved extra leker?gamle kilden kino?
Postet 30.08.07 kl 09:49
De hjelper jo noe, (har disse også) siden de spiser mat/alger fortere enn det pestsneglene rekker. men de blir ikke borte på denne måten.
PÅ maxizoo har de forresten dvergbotia (har kjøpt en selv) og musebotia også. Begge er utrolig kule. anbefaler en tur dit
har ikke opplevd at polka dot botiaene er aggressive. De sloss jo litt seg imellom noen ganger, men det er sjelden, og ikke til bry for de andre.
Pass på å mate lite i en periode etter at du har satt inn botia, da blir de mere effektive.
kan de spise "lettvindt" så gjør de det
PÅ maxizoo har de forresten dvergbotia (har kjøpt en selv) og musebotia også. Begge er utrolig kule. anbefaler en tur dit
har ikke opplevd at polka dot botiaene er aggressive. De sloss jo litt seg imellom noen ganger, men det er sjelden, og ikke til bry for de andre.
Pass på å mate lite i en periode etter at du har satt inn botia, da blir de mere effektive.
kan de spise "lettvindt" så gjør de det
Postet 30.08.07 kl 09:52
Richard Thinghaugen[QUOTE=Richard Thinghaugen]Ok, er bare utrolig i tvil hva jeg skal kjøpe som er effektiv mot sneglene, og som ikke plager livet av annen fisk. Vurderer også noen eplesnegler, men vet ikke hvor effektive disse er mot pestsnegler.
ps hvordan er maxizoo? er det en bra butikk? har ikke fått tatt turen dit enda.
Ligger det ved extra leker?gamle kilden kino?
Er utrolig fornøyd med maxizoo. er der ofte. utrolig bra butikk og bra service. Gode kunnskaper om fisk også.
Driver faktisk å snakker med daglig leder der om fast jobb
Ser lovende ut, men veit ikke når det eventuellt blir ledig jobb til meg der. håpe håpe...
Postet 30.08.07 kl 09:54
Postet 30.08.07 kl 09:55
Postet 30.08.07 kl 09:57
Postet 30.08.07 kl 10:00
Postet 30.08.07 kl 10:01
Postet 30.08.07 kl 10:01
Endret: 30.08.07 kl 10:02