- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken?
Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken?
Jeg er alene hjemme! Ah, ubeskrivelig herlig! En luksus man som mor og ektefelle sjelden opplever Ingen som maser og gnåler og jeg kan styre alt - inkl. tv'en. Jeg har huset for meg selv, helt alene, til i morgen ettermiddag! Yippi!
Jeg har rotet litt rundt i filmskapet mitt, der jeg har et stadig voksende lager av DVD-filmer som jeg har kjøpt, og har tenkt å se... en vakker dag, når jeg bare får tid eller kapret tv'en en hel kveld.
I kveld har jeg måkt en ferdig-pizza inn i ovnen, pepperoni, tent et kubbelys og satt på stuebordet og slått av alt elektr.lys i stua, samlet alle putene og breier meg i sofaen. Nå skal filmen "Gangs of New York" (med Leonardo di Caprio, Cameron Diaz og Daniel Day-Lewis) dyttes inn i dvd-spilleren om noen få minutter, og så skal jeg bare koooooose meg! 2 timers spilletid.
Ha en god kveld
Jeg har rotet litt rundt i filmskapet mitt, der jeg har et stadig voksende lager av DVD-filmer som jeg har kjøpt, og har tenkt å se... en vakker dag, når jeg bare får tid eller kapret tv'en en hel kveld.
I kveld har jeg måkt en ferdig-pizza inn i ovnen, pepperoni, tent et kubbelys og satt på stuebordet og slått av alt elektr.lys i stua, samlet alle putene og breier meg i sofaen. Nå skal filmen "Gangs of New York" (med Leonardo di Caprio, Cameron Diaz og Daniel Day-Lewis) dyttes inn i dvd-spilleren om noen få minutter, og så skal jeg bare koooooose meg! 2 timers spilletid.
Ha en god kveld
Postet 01.09.07 kl 20:27
Postet 01.09.07 kl 20:36
Hei Mona
Høres ikke dumt ut! Jeg tenkte jeg skulle ta en runde på Canal pluss og se om det er noe håp der ikveld
Postet 01.09.07 kl 20:51
Tenker jeg tar for meg tv-menyen... Det står litt mellom "hjartet på rette staden" på nrk og "terminalen" på tv Norge.
Det som er en smule irriterende er at når man ser film på tv Norge, så vier man hele kvelden til den kanalen, for det er så laang pause midt i filmen... Det er ofte jeg har gått glipp av siste halvdel av filmen bare fordi jeg har skrudd av i reklamepausen, og glemt at jeg ser på en film ;P
"Das untergang" eller hva den nå heter, på tv2, høres virkelig deprimerende ut, så den setter jeg en stooor strek over...
Det som er en smule irriterende er at når man ser film på tv Norge, så vier man hele kvelden til den kanalen, for det er så laang pause midt i filmen... Det er ofte jeg har gått glipp av siste halvdel av filmen bare fordi jeg har skrudd av i reklamepausen, og glemt at jeg ser på en film ;P
"Das untergang" eller hva den nå heter, på tv2, høres virkelig deprimerende ut, så den setter jeg en stooor strek over...
Postet 01.09.07 kl 21:05
Endret: 01.09.07 kl 21:06
Ikke klag over tvnorge aggi, da vet du at jeg sender hele rality crewet mitt her fra tvnorge og lager hjemme hos reportasje i hele vinter!!
hehe
ps: om vi ikke kunne ha sendt reklame og nyhetene mellom filmene, så kunne vi ikke ha sendt filmer, pga prisen, så...da er jo valget: ingen filmer, eller filmer med reklame og nyheter
hehe
ps: om vi ikke kunne ha sendt reklame og nyhetene mellom filmene, så kunne vi ikke ha sendt filmer, pga prisen, så...da er jo valget: ingen filmer, eller filmer med reklame og nyheter
Postet 01.09.07 kl 21:08
Postet 01.09.07 kl 21:21
Postet 01.09.07 kl 21:28
Richard Thinghaugenkanskje vi får starte med extreme makeover i big brother huset! Jeg kan få deg i der vet du hehe:)
Ellers takk! Tror ikke jeg passer helt inn i de små glassdusjene ;P
PS: Få med deg Snabbgrabbar som starter på mandag, med raske menn på tvnorge, det er latterligmorsomt
Der kunne jeg heller vært med... "Raske menn og treig dame" ;D
Postet 01.09.07 kl 21:35
AggiHahaha... Skal tvNorge starte "kaoskontroll" også, nå? Kanskje jeg kan få meg full makeover og fettsuging (ikke misforstå nå, alle fra nord...) med det samme? ;P Neida, [I]Tv-Norge er en fantastisk kanal, med mange gode filmer med mange fine tissepauser[/I] ;D
Det vil jeg også ha.. Men tro meg tv3 har flere tisspauser og jeg pleier å havne på den kanalen. I kveld blir det ingen tv-titting. Har også fri til i morgen ettermiddag så det blir sosialt hos gode venner.
Takk for i dag Aggi. Kjempekoselig med gode lapper og hyggelig prat.
Postet 01.09.07 kl 21:44
Postet 01.09.07 kl 21:48
Postet 01.09.07 kl 21:50
Postet 01.09.07 kl 22:26
Postet 01.09.07 kl 22:32
Postet 01.09.07 kl 22:36
Postet 01.09.07 kl 22:40
Håpløst med reklame midt i filmen. Nytter ikke å sende reklame i midten for den er det ingen som orker å se. Kan ikke skjønne at annonsører er villig til å bruke penger på slikt.
I mine øyne ville det være like greit å gi de pengene til Røde Kors, da slapp man i det minste å irritere de som vil se filmen. Nå skal det jo sies at å se film på TV annet en på NRK er bortkastet. Film skal sees fra begynnelse til slutt uten brudd.
Postet 01.09.07 kl 22:41
Postet 01.09.07 kl 22:43
Postet 01.09.07 kl 22:46
Postet 01.09.07 kl 22:50
Richard ThinghaugenSå, du kunne da bare tenkt deg KUN NRK du da? hehe...yes..tilbake til 70 tallet, det er jeg klar for, mye variert og fint med 1 tv-kanal hehehehe. Uten reklame, ingen andre tv-kanaler, tenkt på det?
Les innlegget mitt en gang til og så reflekterer du over det jeg sa så skjønner du fort at det jeg sier er at man skal sende reklame før og etter filmen. I stedet trår du til med de dårligste argumentene som finnes i mediadebatten.
Hadde alle kanalene holdt like høy standard som NRK var vi i besittelse av det beste TV tilbudet i verden.
Postet 01.09.07 kl 22:52